Gå til innhold

CS-fans: Prøve noe nytt?

Anbefalte innlegg

Tactical Ops: Assault on Terror

-En Unreal Tournament Mod (må a Unreal T. installert)

-Klassiske Terrorist/Counter Terrorist("Special Forces") oppdrag som: Hostages, Ha controll over et bestemt området osv. (og selføgelig utslette alle fiender... noe som er mer enn mest populært fremfor de egentlige oppdragene... :smile: )

-Seriøst bra "up to date" grafikk.

-Realistiske bevegelser og omgivelser... (endelig)

-Supre Maps Ideelle til Clan Matcher, 2 vs 2, el bare vanlig tidsfordiv mot en mengde ukjente folk... :smile:

-Ulikt alt annet du noen gang har opplevd...

PRØV DET ALLE SAMMEN!!!

___<SP<|>KE>____

Mess with the best...

...Die like the rest.

Intel Pentium 4 1700 mhz

512 MB DDR-RAM

GeForce 3 - 64 MB

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-06-30 00:09 ]

Videoannonse
Annonse

Tactical Ops er absolutt en av de bedre UT mod'ene som finnes.

Derimot nytt er det ikke. Har selv spilt TO i ca. ett år og det er enda eldre.

TO: Assault On Terror som du nevner er jo bare en retail-utgave med SP hivd inn (satt på spissen :wink: ).

(Samme som skjedde med CS, først kun en mod, som ble offisielt "tatt opp")

Liker du/dere TO, så kan også Strike Force og Infiltration anbefales på det sterkeste!

HellChild er spillenicket mitt hvis dere spiller TO/SF.

Et lite PS til overskriften; jeg synes TO er et meget bra spill, men jeg har ikke sansen for CS :razz:

comp2.gif

History admires the wise, but it elevates the brave.

[ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-06-29 21:01 ]

Quote:

Den 2002-06-30 00:08, Erad skrev:

Men.. så har jeg som kjent verdens beste tilkobling.. hvor får jeg tak i modene? og hvor store er updatene

Følg linkene vi har i innleggene våre...eller i ytterste nødsfall Fileplanet...hvis du har en uke til overs :wink: (anbefaler ikke Fileplanet med 56k!)

Tactical Ops: Assault on Terror 315 UT Mod "2nd Edition" (Requires UT 436) 202MB

StrikeForce 1.75 110.50MB

Infiltration286-Setup.exe 73MB

Så, som du kanskje skjønner, er det vel ikke anbefalt å laste ned noen av de med 56k! Prøv heller å få brent de på CD.

Quote:

er 56k bra nok for å spelle TO ?? 56k er tydeligvis ikke bra nok å spille med i avp2 og renegade

Burde være greit. Jeg spilte på 64k ISDN-linje helt til jeg fikk ADSL, og det gikk for det meste helt fint! Men ISDN er noget kjappere en 56k, så jeg gir ingen garantier. :wink:

Dette er ingenting å krangle om.

Jeg spiller DoD og TO så det halve kunne ha vært nok, og begge er best på sitt felt!

Å sammenligne de er ikke helt rettferdig, tross alt er settingen noget forskjellig.

DoD 3.0 kommer til å bli konge! Det er jeg ikke i tvil om...men nå kommer jo snart Battlefield 1942 med sterke MP muligheter, så da spørs det hvilke WWII spill som kommer til å ta opp mesteparten av min tid.

Hvis dere synes karakteranimasjonene i TO er horrible, så sjekk ut SF...huff og huff...de er verre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...