Serox Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Hei. Jeg har kjøpt meg IRiver H-10,men jeg klarer ikke å få upgradert den, feilmeldingen som jeg får opp er ikke lik den som står på hjemme siden dems,noen som kan hjelpe meg? Her er feilmeldingen:Networks problems may be preventing download.Please try again later.(jeg har forsøkt i 4 dager nå).
Serox Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Skrevet 23. mars 2005 Softwaren på MP3 spilleren, den går ann å oppgradere via internett:)
Elendil Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Networks problems may be preventing download.Please try again later.(jeg har forsøkt i 4 dager nå). Nettverk problem kan forhindre nedlastning(elns). Prøv igjen seinare. Kan du linke direkte til der du får feilmeldinga?
Serox Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Skrevet 23. mars 2005 nei,følger ett eget program med til mp3 spilleren som jeg innstallerer på pc og det er dette programmet som automatisk laster ned upgraden når MP3 spilleren blir koplet til pc.
Elendil Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 nei,følger ett eget program med til mp3 spilleren som jeg innstallerer på pc og det er dette programmet som automatisk laster ned upgraden når MP3 spilleren blir koplet til pc. Åja. Då har ikkje eg noko meir fornuftig å komme med. Men prøv brukerforumet deiras, les faq og kontakt supporten. Lykke til.
Serox Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Skrevet 23. mars 2005 Takk for hjelpen hvertfall,har sendt en mail så vi får se hva de sier;)
Elendil Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Takk for hjelpen hvertfall,har sendt en mail så vi får se hva de sier;) Fint fint. Np! å hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå