skille Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Gikk i butikken i dag, på Spaceworld, for å kjøpe dette spillet. I butikken hadde de bare ei eske med et såkalt gaming card eller hva det var. Hva er det? Jeg spurte om det var installasjons'cd i eska, men da sa han nei. Var visst bare en kode eller no. De hadde ikke selve spillet... Er det slik at man skal laste ned spillet og så kjøpe sånn gaming card for å spille eller? Som .iso fil eller lignende? Kan noen forklare meg litt hvordan dette virker? -Trond
tigergutten Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Det er slik at du slipper å ha visa kort for å spille... kan du bare kjøpe gaming cards og bruke dem til å betale med... månedtlig betaling
WoWgamer72 Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 jævli kjedli at de ikke selger flere WoW spill før etter påska...
skille Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Skrevet 21. mars 2005 OK. Men når butikken ikke har det inne, kan man da laste det ned, så bruke den koden man kjøpte i butikken for å spille?
Dʋgɢtung Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Det er ikke mulig nei. Et gaming card er en betalingsmulighet for de som ikke har VISA/Mastercard. Man må ha kjøpt spillet for å få brukt kortene, og de inneholder ingen serial. Man kan heller ikke laste ned spillet lovlig ennå.
skille Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Skrevet 21. mars 2005 Ok. Takker for svar. Da ser det ut til at man må vente med å få tak i spillet da, selv om jeg kunne tenkt å spillt det nå i påska.. Hadde passet fint siden jeg har vakt å greier, men nei.. -Trond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå