Gå til innhold

Beste yrke for priest


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er ytterst få som bruker de det lager selv da, med untak av bags.

 

jeg er selv prest og har mining og tailoring.

mining er mest for spenn. og tailoring for å lage bags som jeg kan selge.

 

enchanting er jo også et alternativ, men det er svindyrt i starten når du ikke kan enchante noe bra.

 

det som er det lureste er å ta to gathering professions. feks: mining/herbalism + skinning. dette tjener du en del på, og senere når du ikke trenger no serlig mer penger kan du bytte ut skinning med alchemy . hvis du hadde herb fra før av da. for å så lage potions.

Lenke til kommentar

Etter å ha holdt på med tailoring + mining en liten stund, byttet jeg mining ut med enchanting.

 

Har vel brukt 3g på å kjøpe crappy grønne våpen på AH, samt laget et tonn med "Blue linen vests" og disenchantet de. Rundet de 100 tidligere i dag, etter å ha enchantet braceren min med +5 health ørti ganger.

 

Skinning kan vel også være litt innbringende. Man karnøfler jo tross alt et vell med dingser i løpet av en dag.

Lenke til kommentar
Niks. Du "overskriver" den forrige enchanten.

Å velge herb/alch er et dumt valg. INGEN penger å tjene på dette og mye arbeid. Kommer sikkert noen helter som skal mobevise dette, men tro meg jeg har rett.

Her kommer helten!

Selv har jeg tjent store penger på a transmute water til air. Var en av de første som fikk tak i oppskriften! Som kjent så dropper ikke essence of air, og de første essence of air på serveren solgte for 40-60g. Allier deg med en leatherworker, sp kan man tjene store penger på å selge Stormshroud armor(solgte den første for 200g)

 

Men nå skal vel Silithus få items, så jeg regner med essence of air vil begynne å droppe :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...