Laman Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 (endret) Jeg lastet ned demoen til Half-life 2 for en stund siden, og når jeg startet det opp ble siktet på alle våpnene til en "Q". Våpenmenyen besto også av bokstaver. Jeg bare lurer på om det skal være sånn i demoversjonen? edit : legger ved et screenshot Endret 20. mars 2005 av Laman
Gjest QbeC- Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Humm. Har ikke testet demoen selv. men mulig det skal være sånn. i dont know Skal laste den ned strax å se om det er det samme hos meg...
Elendil Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Hehe komisk denne. Det skal ikkje vera sånn. Og det var ein fyr på forumet her så hadde det samme problemet. Skal sjå om eg finn ut korleis det ordnar seg.
Elendil Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Hmm, prøv å reinstaller demoen. Av og til ordner det seg med ein reinstall.
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Skal prøve det. Takker for svar. Du kan også prøve å laste det ned fra en annen nettside, hvis ikke det fungerte.
Sylvarius Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Hørte snakk om at du fikk den feilen om du hadde et Half-Life font installert i Windows eller noe... - Sylvarius
Laman Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Hm. Nå har jeg prøvd Counter-strike Scouce også (brukte en kompis sin konto for å sjekke om det virket), og det viste seg at også i CS:S fikk jeg samme problemet + at lyden hang seg og at spillet klikket etter 5 min.
Elendil Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 THE Q PROBLEM A few people report seeing a large letter Q in place of the crosshair. If you see the Q without the health and ammo indicator brackets around it, then you probably have an alternate Half-life font file on your system which is overriding both of the above font files. You probably are not seeing your weapon drawings while switching, also. Look in the Windows\fonts folder or go to Control Panel - Fonts, to see if you have an HL font file in there. It can interfere even if the file name is not the same. Delete it, or move it to another folder if you need to keep it, and see if that solves the problem. Even an alternate CS font file may cause trouble. Don't remember ever downloading a Half Life or CS font file? It could have come with one of the updates to The All Seeing Eye. After deleting or moving the other font file, you'll probably need to restart your computer before the change will take effect. If you see the Q but still have the indicator brackets around it, your halflife2.ttf file may be corrupted. To test for a corrupted file, browse to the resource folder as indicated in the path above and delete the halflife.ttf file. Start the game and a new one will be generated. If you still see the Q after trying both solutions above, try reinstalling the game. Or keep searching your hard drive for another HL font file (do a file search for *.ttf), and get rid of it. Ver så god.
Laman Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Ah! Dette skal jeg prøve! Takk for hjelpen, Zefler!
Nauz Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 hehe dette var dagens morsomme bit fra valve hehe men hva? har du ikke hl2? du burde se å kjøpe deg hl2 full
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå