Gå til innhold

Problemer med Asus A8V Deluxe (Igjen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

For det første vil jeg takke alle som hjalp meg med de forrige problemene. Takk :)

Jeg har derimot fått et problem til:

Når jeg bruker Ventrilo eller Skype, så kan folk høre pc lydenen mine (Ingame lyder i Counter-Strike eller Winamp for å nevne noe). Det som er så snodig er at de hører det selv om jeg ikke har kobla til no mikrofon. Har fått noen som kan litt mer om pc enn meg til å kikke på instillinger o.l men ingen finner no feil. Hva kan være feil?

Et spørsmål: Hvis man har et innebygd lydkort og et eksternt lydkort, "krangler" dem da?

Håper på snarlig svar :)

Ps: Jeg måtte installere kX project audio drivere for å få lyden til å funke. Kan det være instillingene i kX som er problemet? Hvis noen har kjennskap te kX project, hadde det vært snilt om dem kunne hjulpet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har du prøvd denne lyd driveren?(for intern lydkort)

http://usa.asus.com/support/download/selec...357.zip~zaqwedc

Bruker du et externt lydkort så deativerer du det innterne lydkortet i biosen,så slipper du krangling :D

Nå har jeg deaktivert det interne lydkortet og det hjalp på en måte :) Folk kan fortsatt høre winamp etc når jeg trykker inn "prate knappen" i ventrilo. (Før så hørte dem det uansett om jeg hadde "prate knappen" inne eller ikke) Prøvde driverne men de virket dessverre ikke (ingen Asus drivere har funket te nå). Jeg troddde kanskje jeg hadde en innebygd mikrofon som gjorde dette, men det er det samme når jeg bruker headset. Begynner å bli rimelig frustrert og begynner vel egentlig også å angre på kjøpet av Asus kortet :( Men tusen takk for hjelpen! Som sagt det hjalp en del :)

Noen flere som har no forslag til hva som kan være galt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...