Gå til innhold

Der var spilltiden min over

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja! Har samme problem her..

Jeg blir så sinnsykt forbanna på blizzard. Jeg hadde netopp overtalt morra mi til at jeg kunne bruke hennes kreditkort, så skulle jeg inn på siden og serverne er nede! Så nå venter jeg på at kjeltringene selv skal stenge acounten min.... :mad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Nå er subscription sidene oppe igjenn!!!!

EDIT: Mor er ute med VISA kortet nå :cry::cry::cry::cry:

Endret av JaWa
Skrevet (endret)

jeg skriver jo inn riktig kontonummer.. kommer bare opp "Invalid credit card number ".

Jeg bruker visa.. ikke electron.

er det kontrollnummeret jeg skal skrive inn på Verification Code: ?

Edit: aah, cardnumber.. trodde det var kontonr, men det var jo den koden på framsiden av kortet :p

Men lurer fremdeles på Verification Code...

edit2! damn! har prøvd alle nummer på kortet nå!! vil spille!

Endret av geedoo
Skrevet (endret)

Huff... Da sitter jeg her med en stengt konto.

Satt på klokka på ringing kl. 10.30 idag, kun for å ringe Norway: 800 12 277 (free)

Trodde da jeg jeg skulle møte på noen hyggelige norsktalende personer... Men nei da, møtte ei engelsk dame på den andre siden. Jaja, har en grei engelsk jeg. Så jeg spurte hva som har gått galt. "Det du må gjøre er å logge deg inn på managment siden å skrive inn kort detaljene igjen." "Kan ikke det, sida deres er nede." "Ok. la meg se på kontoen. blablabla. Ser ut til at kortet ble tilbakevist 3 ganger, er dette Visa eller Visa elektron." "Er vanlig Visa, betalte Amazon.co.uk for noe bøker for 3 dager siden. Det gikk helt greit." "Nei da vet jeg ikke. Jeg skriver en mail til mine sjefer og får de sjekke hva som har skjedd. De sender deg en mail tilbake."

:w00t: På tide å ordne dette rotet nå. Er en grunn til at jeg har påskeferie, det er ikke i planene mine å gå på ski for å si det sånn....

Endret av Radhoo
Skrevet
:w00t: På tide å ordne dette rotet nå. Er en grunn til at jeg har påskeferie, det er ikke i planene mine å gå på ski for å si det sånn....

Så du mener Jesus døde på korset for at du skulle få spille World Of Warcraft i påsken?

Kanskje på tide å revurdere sin egen viktighet? :p

Skrevet
:w00t:  På tide å ordne dette rotet nå. Er en grunn til at jeg har påskeferie, det er ikke i planene mine å gå på ski for å si det sånn....

Så du mener Jesus døde på korset for at du skulle få spille World Of Warcraft i påsken?

Kanskje på tide å revurdere sin egen viktighet? :p

Hehe... Ingen som har beskyld meg for å være kristen.

Skrevet (endret)

Der ble accounten min fryst (igjen). Står at jeg må fornye Gamecard-tingen, men jeg har jo ikke noe gamecard. Jeg betaler med MasterCard!

EDIT: Der kom jeg faktisk inn igjen etter å ha endret subscription for 3. eller 4. gang denne måneden :)

Endret av CobraM
Skrevet

Har samme problemet med betalinga , har betalt , kommer ikke inn på sida.

Spillkonto stengt :cry:

Begynner å lure på de vil greie å takle den kundemassen de har ?

Har sendt inn klage på noen buggs i spillet , får jo svar et er ei lang stund med noen idiotiske standard svar og linker.

Synd med alt det konto krøllet for spillet er bra.

Men support er totalt ubrukelig..

For håpe og tro att ting blir bedre.

Skrevet

og der var jeg tom for spilletid :hrm: jeg hadde jo betalt for 1 måned på mandag... og nå sjekka jeg payment history og der stod det at jeg ikke hadde betalt :nei:

Nå må dem snart få orden på dette...

Skrevet (endret)

når jeg skriver inn infoen forsvinner invalid details, men det blir ikke overført penger.

og ja, idag frossa de kontoen min...

litt untenfor: noen som vet om de snakker norsk på support-telefonen?

Endret av h3nrik
Skrevet (endret)

Min konto var plutslig oppe og gikk(ble sperra i går) , har ikke gjort noe kom ikke inn på konto sidene i går.

Tenkte jeg fikk bare prøve spillet for å se i dag og da virka det fint :thumbup:

Endret av Razer63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...