random_wannabe Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Er det noen her som vet om ett lovlig program som jeg kan bruke til å lage CS 1.6 MAps? På forhånd takk
Skagen Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Her finner du alt du trenger til CS 1.6 mapping. Zoners kompilator anbefales framfor de som følger med WorldCreaft/Hammer Ed.
random_wannabe Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Skrevet 20. mars 2005 Hmm... Nå har jeg vært innpå den siden en stund, men finner ikke ut hva jeg skal gjøre jeg. Værsåsnill, hvis du har tid, kan du lage en mini"guide"?
- mOtz^ - Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Her er en genial guide, med linker og navn på ulike programmer. Det er forøvrig en her på forumet som har laget den. Må bare beklager, men husker ikke hvem det er. Skal oppdatere om du stikker innom tråden engang.
random_wannabe Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Skrevet 20. mars 2005 Vel... Forsto det som sto her, men fikk ikke lasta ned .EXE filene. Prøvde da og skaffe dem på DC++, men de jeg skaffa der trengte jeg ikke å innstalere, så da hadde jeg ikke noe directory å hente dem fra...
Skagen Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Om du har CS Source/HL2 med Source SDK tilgjengelig har du nyeste Hammer Editor som jeg mener også skal fungere helt fint til CS 1.6 mapping. Er jo kompileringen som er forskjellig for gammle HL-motoren og nye Source
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå