Gå til innhold

Canon vs Nikon Kommer det ny D70


Anbefalte innlegg

Heisann...

 

Har tenkt å kjøpe digitalt speilreflekskamera en gang før sommeren og

valget står vell som vanlig nå mellom Nikon D70 og Canon 350D.

 

Men det jeg lurer på er om noen her vet om Nikon også kommer til å komme ut med en forbedret modell av D70 slik som canon gjorde nå med 300D??

I så fall kommer dette til å skje i år??

 

 

 

Mvh.

Foxteren

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tenkt å kjøpe digitalt speilreflekskamera en gang før sommeren og

valget står vell som vanlig nå mellom Nikon D70 og Canon 350D.

Hei Foxteren. Jeg er i nøyaktig samme siuvasjon som deg. Vaget mellom D70 OG 350D.

 

Jeg vet ikke hva jeg skal velge, er i stor tvil. Har nok holdt en liten knapp på D70 p.g.a det er litt mer å ta i. Større knapper og mye tøffere design (i hvert hvis du ser de to modellene fall ovenifra),

 

Hvis det virkelig er slik at Nikon har tenkt å oppgradere sin D70 i løpet av året, tror jeg at jeg er villig til å vente. Til deg Pallesen: Er det bare ren tipping når du påstår dette? Har du noe grunnlag?

 

Jeg føler at Nikon ikke vil lage en miniversjon av D70 hvor alle innstilliger må innstilles på skjærm, slik canon har gjort.

Håper de forbedrer ISO instillingene og gjør kameraet til et 7 eller 8 megapixelskamera.

 

Men det blir spennende å se. Må ta en telefon og høre med de.

Lenke til kommentar

Altså, ingen vits i å fundere mellom Canon og Nikon. Alle vet da at Nikon kom seirende ut av siste runde :D. Neida seriøst. Gode kameraer begge to, og det er to bunnsolide kameraprodusenter som vet hva de holder på med. Tror ikke du kan gå veldig feil uansett hva du velger. Men mitt råd er; ikke sitt på gjerdet i flere mnd, nye kameraer kommer hele tiden. Kjøp nå, sett igang med å ta bilder, er ikke det viktigst da?

sooo...lykke til da

 

-Peter (hjernevasket med Nikonpropaganda siden barneåra)-

Lenke til kommentar

Ja jeg er enig at ingen av de kameraene jeg tenker å kjøpe nå blir dårligere, men siden jeg er en fattig student så hadde det vert surt om kameraet jeg kjøper synker en tusen lapp eller to like etter jeg har kjøpt det...

Men det gjør de jo forsåvidt uansett så.... :)

 

:hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...