Kurt P Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Heisann.. Jeg har tenkt til å bestille diablo 2 + expanison fra nettet, slik at jeg kan få spilt på b.net. Hvilke nettbutikker i Norge selger Denne pakka billigst ? (inkl porto) Så at det kan fås på elkjøp til 99 kr (*2) http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi....x=0&Submit.y=0 Mvh Kurt P
Sovietpig Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 du sparer vel noen kroner her? Diablo 2fri frakt og alt
Kurt P Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Skrevet 20. mars 2005 du sparer vel noen kroner her? Diablo 2fri frakt og alt der er det jo utsolgt.. Men uansett, hvordan kan det ha seg at jeg kun betaler 16 dollar for begge 2 og ingen frakt når de skal sende det til norge ? Betaler jeg med kort ? hvordan vet jeg at de ikke svindler meg?
Sovietpig Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 du sparer vel noen kroner her? Diablo 2fri frakt og alt der er det jo utsolgt.. Men uansett, hvordan kan det ha seg at jeg kun betaler 16 dollar for begge 2 og ingen frakt når de skal sende det til norge ? Betaler jeg med kort ? hvordan vet jeg at de ikke svindler meg? 16 pund tviler p[ at de gidder og svindle deg
Kurt P Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Skrevet 20. mars 2005 du sparer vel noen kroner her? Diablo 2fri frakt og alt der er det jo utsolgt.. Men uansett, hvordan kan det ha seg at jeg kun betaler 16 dollar for begge 2 og ingen frakt når de skal sende det til norge ? Betaler jeg med kort ? hvordan vet jeg at de ikke svindler meg? 16 pund tviler p[ at de gidder og svindle deg 16 pund er jo nesten 200 kr, så hvorfor ikke bestille det fra gode gamle elkjøp ? tror jeg gjør det hvis jeg skal ha det..
Mala Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 (endret) sjekk her inne for fremtidige spill kjøp HER Endret 20. mars 2005 av Mala
Mala Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Diablo2 der kosta det jo 109 .. sjekke linken eg la til?? har fikset den slik at den funker no
Sovietpig Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 16 pund er jo nesten 200 kr, så hvorfor ikke bestille det fra gode gamle elkjøp ? tror jeg gjør det hvis jeg skal ha det.. du må betale frakt da, hvis du ikke går i butikken
Kurt P Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Skrevet 20. mars 2005 16 pund er jo nesten 200 kr, så hvorfor ikke bestille det fra gode gamle elkjøp ? tror jeg gjør det hvis jeg skal ha det.. du må betale frakt da, hvis du ikke går i butikken Drar nok i butikken neste gang jeg kjører forbi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå