akristina92 Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 (endret) Enda et. EDIT: Var egentlig ment at vi skulle raide en annen plass etterpå, men da ble vi fraskilt og knust. Endret 19. mars 2005 av DiskSpace10GB
Muslingen Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Var med på det raidet også. Som sagt var det en del lag som gjorde det vanskelig. Bilde Enda et bilde
Pansergnom Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 (endret) allied elsker å raide xr, er det så mye bedre? Du mener mongo allys liker å raide xroads? Raiding gjør man i contested territory. De ville vel raide et sted der de kunne vinne da Mitt guild raidet Tarren mill for endel dager siden ilag med en annen guild og det var ganske hardt Endret 20. mars 2005 av MetiCx
ewt Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Ja, du har rett i det. Bra at de raider Darkshire istedet for Lakeshire hvertfall Nah. noen Hordies raider Lakeshire også. Bare synd for dem at min lvl xx priest var på vei mot Blackrock Spire når det skjedde. (Et par fear spells, så var det raidet over for den gang )
Kuroneko Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Guildet mitt planla i evigheter å raide crossroads. En stakkar på lvl 13 lurte på om han kunne få være med, men de store tøffe karene mente en minst måtte være lvl 38 siden vaktene var 40. Tror kanskje jeg skal finne meg et annet guild.
muttok Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Flere screenshots fra raidet finnes her: http://wow.planetmafia.net/images.asp?page...arkshire%20Raid Er du lvl 45+ og horde på Burning Blade? - Join The Unusual Suspcets http://wow.planetmafia.net/
Canute Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 En annen ting jeg ikke skjønner er, hvorfor syns Horde (40+, med noen få unntak) at det er så gøy å raide Darkshire? Der hvor det bare er lvl 20-35 folk. :!: Hvorfor er Crossroads nesten KONSTANT under angrep? er jo bare lvl 10-20 der? Hvorfor er Tarren Mill en veldig utsatt plass? er jo bare 20-30 der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå