Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det noen andre som har drit sen nedlasting?`? Jeg har åpnet portene OG disabla firewallen for å laste ned, og den laster ned 2kb pr sec?! jeg har 4mbits linje btw.

edit: OI .. :dontgetit: den gikk opp i 6....... :dribble:

for det meste av tia står det: calculating!?

Endret av Rash

Ifølge http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ så er det ingen servere der i det hele tatt, hverken oppe eller ende, så da er det bare å anta at blizzard fjernet alle serverne og slettet alle spor... Eller hva?

EDIT: Nm, de kom opp nå...

Endret av eckmann

Får vel syte litt jeg også...

Det er klart at de må ta ned serverene av og til og veldig greit at de har satt et fast tidspunkt på dette. Men å legge ut dette

The server maintenance will be extended. We apologise for any inconvenience caused and thank you for your patience and understanding in this matter.
er jo bare latterlig!

Ikke engang et hint om hvor lang tid de regner med å bruke, eller hva som er grunnen til forsinkelsen.

Også nedlastingsprogrammet deres er jo tydeligvis ikke godt nok. At de bruker BitTorrent tviler jeg sterkt på, da jeg aldri har hatt problemer med det. Alle porter er åpne og uploaden går så det suser.

Kjekt å ha et sted å syte mens man kaster bort påsken på å vente på Blizzard (som har klart å lage et ekstremt avhengighetsdannende spill som burde bannlyses på lik linje med nikotin :p )

pri@Ravencrest

edit: Og der var jeg inne :thumbup:

Endret av pri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...