e321 Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Har problemer med at Bear Share bare skrur seg av etter en liten stund... Kommer bare en lyd(sånn standard windows melding lyd.. liksom ) og så forsvinner hele greia. Dette skjer uansett om jeg bruker programmet eller bare har det i bakgrunnen. Hva kan være galt..? Hvordan fikse det? Bruker nyeste versjon av bear share. Har prøvd uten brannmur,pear guardian osv.
Grundig Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 (endret) Jeg vet ikke hva som er problemet, men en ting jeg helt sikkert vet er at du ikke burde bruke BearShare. Det er omtrent like ille som Kazaa. Bruk heller BitTorrent eller DC++ eventuelt eDonkey. Endret 19. mars 2005 av Grundig
e321 Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 bit torrent kan ikke sammenlignes med bearshare. Men...okay.. Det må bli eDonkey da
Grundig Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Ja, bruk heller det. Jeg prøvde meg på Bear Share en gang. Det var første og siste gangen!
Mats1988 Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Ja, bruk heller det. Jeg prøvde meg på Bear Share en gang. Det var første og siste gangen! Fordi? Regner med at du har en grunn.
Grundig Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 -Det suger ressurser -Det er omtrent ingen "ekte" filer å få lastet ned -Det er bugga til tusen -Det klikker ofte -Det er lett å få virus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå