Gå til innhold

De beste strategi spillene som er og kommer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har tenkt til å annskaffe meg noen ny strategispill nå og lurer litt på hva jeg skal kjøpe, det skal være spill som ganske nylig har kommet ut eller spill som kommer i den NÆRMESTE fremtid.

Jeg har jo selfølegelig Rome Total War, C&C, warcraft, så jeg hadde tenkt noe i den duren.

:thumbup:

Endret av odds
Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Lord of the rings - battle for middle earth \ ringenes herre - kampen om midgard

- C&C - Generals

- C&C - Tiberian Sun

Men viss du er helt på kanten mot å få anfall kan du prøve Red Alert 1 og 2, Men grafikk osv går vi ikke så nært innpå...... ;)

Skrevet

hvis dere ser på spørsmålet mitt ser dere at jeg har RTW og C&C men bare fortsett, med nye spill.kampen om midgard hadde jeg bestempt at jeg skulle kjøpe på forrhond Er settlers, stronghold og art of war eller hva det nå het bra?

Skrevet

Stronghold : Crusader er absolutt verdt å spille :thumbup:

Beste strategi spillet jeg har spillt

Også snart kommer Stronghold 2 og greier :yes:

Også Empire Earth 2 som kommer snart ser bra ut og tillegg synes jeg du bør prøve No man's land :thumbup:

Skrevet

Har spilt litt Act of War og må si at det er det beste på lenge Strategy spillet på lenge, vent til 18Mars, da kommer det til norge. Det er et utrolig heftig spill. (demoen er misvisende, spillet er mye bedre)

Skrevet

Sliter med å finne et som holder samme MP kvalitet som WC3 TFT...

Kan alt uten om å anbefale ROme total war.. men du kan jo se på Command and conquer generals... selv om MP delen der stinker av cheats og useriøse players,,,

Så: spill WC3 og ha en fin dag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...