Gå til innhold

Ny 32" LCD. Hugoson vs DiBoss vs QPVision


Anbefalte innlegg

Jeg er i markedet etter en ny LCD TV, i størelsesorden 27"-32" tommer. I 30"++ klassen ser det ut som om de er tre TV'r med ganske like spesifikasjoner som er mulig å få til under 15K.

 

De er:

Spesifikasjonsmessig ser de ganske like ut. Men har noen synspunkter på hvilken som gir best bildekvalitet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
' date='19/03/2005 : 19:05'] Jeg trodde det, men så har vi visst bare kommet til mars... gleder meg til neste utgave... :thumbup:

 

Fant litt:

 

Lyd&Bilde skriver:

"Tv-en har et naturlig og uanstrengt bildekvalitet vi er vant til fra 30 tusenkroners segmentet. I tillegg er den forberedt på morgendagens HDTV-signaler."

Hehehe, oops :p

Men det som står der virker jo lovende da.

*Tenke*

 

Trenger tv til hytten.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Hei.. Er det noen der ute som har problemer med tv tuner`n på qpvision??

Lurer bare siden jeg plages med pulsering på skjermen.. Men når jeg kjører med happauge pvr 150 kortet gjennom windows media center edition, så funker det fett.. Er det noen som vet om det går å oppdatere tvèn eller ? :blush:

:ermm:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Hei.. Er det noen der ute som har problemer med tv tuner`n på qpvision??

Lurer bare siden jeg plages med pulsering på skjermen.. Men når jeg kjører med happauge pvr 150 kortet gjennom windows media center edition, så funker det fett..  Er det noen som vet om det går å oppdatere tvèn eller ? :blush:

:ermm:

5586755[/snapback]

 

du har sikkert funnet ut det nå.. men det er kommet firmware oppgradering ja.. sjekk med support hos qpvision

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...