Exeter Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Har hørt an noen av disse expert bøkene ikke gjør noe som helst. Gjelder det for First-Aid også, hva står egentlig i den boken? Hva lærer jeg da?
MrLee Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 det eneste du får er å kunne øke skillen fra 150 til 225.
Exeter Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 så jeg kan ikke lage noe fancyere greier enn silk band. ?
.V. Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 så jeg kan ikke lage noe fancyere greier enn silk band. ? Jo, men du kan ikke lære deg å gjøre det før du har lært deg expert first aid gjennom en sånn bok.
Taykun Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Man kjøper expert first aid book i Stromgarde i arathi highlands. der kan man også kjøpe andre bøker som lærer deg å lage flere typer bandasjer. For å kunne lære de andre typene bandasjer, må du først kjøpe expert-boken, som koster 1g (90g med honored) og lese den.
Sjark Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Man kjøper expert first aid book i Stromgarde i arathi highlands. der kan man også kjøpe andre bøker som lærer deg å lage flere typer bandasjer. For å kunne lære de andre typene bandasjer, må du først kjøpe expert-boken, som koster 1g (90g med honored) og lese den. du mener vel 90s med honor :!:
chokke Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Man kjøper expert first aid book i Stromgarde i arathi highlands. der kan man også kjøpe andre bøker som lærer deg å lage flere typer bandasjer. For å kunne lære de andre typene bandasjer, må du først kjøpe expert-boken, som koster 1g (90g med honored) og lese den. du mener vel 90s med honor :!: åja, hahaha så morsomt. hyyyyl... Letteste er vel å kjøpe på AH, hva er vel 10 sølv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå