Gå til innhold

Dårlig kamera-kvalitet på S700i?


Anbefalte innlegg

Kjøpte SE S700i på mandag og gledet meg til å ta bilder.. La da merke til en blå og relativt stor prikk på skjermen.. La hånda foran linsa så bildet skulle bli svart og så prikken veldig tydelig.. Men bare på kamera-modus og bildene, ikke ellers!

 

Tok en tur bortom Elkjøp og forklarte problemet.. De mente først at det var en død pixel, men viste han at det bare var på kamera og bilder.. De tok tilbake telefonen og jeg fikk ny..

 

Tok da noen bildere tidligere på dagen i dag og alt så helt fint ut.. Helt til jeg skulle prøve nå i kveld! Overførte et bilde til PC`n og så da to prikker (de var rødaktige, mindre enn den første, ses kun på kamera-modus og mest merkbart på svarte/mørke og hvite/lyse bilder).. :mad:

 

Telefonen tar veldig gode bilder, men er kvalitet på selve kameraet dårlig eller er det bare jeg som er uheldig?!

 

Har tenkt til å ta en tur til Elkjøp nok en gang! For detta er for dårlig på en tlf til nesten 5000,-!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørtes litt interesannt ut dette da du vistnok får dette problemet...

Vet ikke om jeg har noe godt svar på problemet men;

-Har du prøvd å oppgradere FW?

 

Vist ikke det hjelper så tror jeg nok det heller vil være fornuftig å sende den inn til verksted enn å få en ny, selv om dette nok ikke skal skje :)

Lenke til kommentar

Har R3K004 og det er den nyeste etter hva jeg har skjønt..

 

For ta meg en tur bort til Elkjøp igjen og høre.. De begynner vel med det tullet at det er døde piksler igjen :roll:

Har lite lyst til å sende inn tlf til service og vente med å bruke den.. Er jo en grunn til at jeg kjøpte den i vanlige buttikk :p

 

Men noen som har forslag til hva det kan væra så er det bare å skrike ut! :)

 

Hvordan oppgraderes FW forresten? Kjekt å vite til seinere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...