Gå til innhold

Hvilken rase skal jeg være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får wow om en liten stund og lurer fælt på om jeg skal være:

Horde eller Alliance?

Hvilken rase?

Hvilken class?

Er det noen som har gode personlige erfaringer?

Eller bare en anbefaling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har noen venner som spiller så ville jeg fulgt etter dem, med hensyn til Alliance/Horde. Å få litt start penger skader jo aldri ;)

De Fleste Klassene er nok ganske morsomme å spille, men ikke Spill Paladin hvis du ikke virkelig brenner for det ..paladins er skrekkelig å lvle opp etter 40 og de kan bli veldig ensidig.

Horde derimot, vel druid er jo en veldig undervurdert klasse som jeg syntes ser morsom ut.

Tauren Druid kanskje ? .

Tror du må laste ned noen filmer på www.warcraftmovies.com fra de forskjellige klassene og se hvilken du syntes ser morsomst ut. :)

Skrevet

Kommer helt an på spillestilen din. Ønsker du å være i front og klaske løs på ting og tang med en gigantisk øks, velger du menneske, ork, tauren eller dverg, gjerne som paladin eller warrior.

Vil du derimot være mer i bakgrunnen og buffe/helbrede, velger du klasser som prest, "heksemester" eller sjaman.

Det greieste du gjør, er å lese litt om de forskjellige klassene/rasene, lage en char per klasse, og spille til level 5-6. Det tar ikke særlig lang tid (en time eller to per char), og du får da et noenlunde greit inntrykk om hvordan spillet kommer til å utarte seg videre.

Skrevet

Hviss jeg hadde vært deg så ville jeg ha valgt class som ikke blir spilt så mye.

Der er kjedli å spille når alle er de samme classes. Har inntrykk av at Rouge, druid og Hunter er de mest spillte på alliancesiden. Ikke så veldig kjennt på Horde siden. Om du skal spille Horde eller alliance er helt opp til deg selv. også hvilken rase du velger må du jo bestemme selv... Tror du må en slags asossiasjon for hvilken type du er i spillet. Liker du å være god eller ond? osv...

Marsan

ps: jeg er NE priest lvl 33 og er extremt fornøyd med det!

Skrevet

takk for trevlige tips!

jeg har funnet ut at jeg skal spille alliance.

en fetter av meg i level 4000(nesten da :whistle: ) spiller alliance så han kommer til jakte meg ned HELE tida hvis jeg er på horde. :D

Skrevet

Jeg er selv en gnome mage! Jeg anbefaler at du prøver gnome, fordi de er utrolig morsomme og kule :D

Uansett hvilken klasse du velger, kommer du til å ha det gøy, men som sagt før i tråden, bør du tenke ut hva du egentlig vil være. Close combat eller range.

Skrevet

Jeg er en Dwarf hunter|Daeron| lvl 26 jeg har et pet på lvl 26 en ulv, den heter Ulvang.. anbefaler dwarf iallefall!!! så kan du velge selv. men det er tøft å være gnome mage også

Skrevet (endret)

Gnom Warrior er så ufattelig ekkelt. En sånn liten dritt som har svære våpen og er like sterk som en svær okse som er minst ti ganger så stor. Gnom burde være de eneste som ikke kan være warrior, akkurat som at Tauren ikke kan være rogue (forestill deg et fjell snike rundt 'usynlig' :p)

Endret av uberhunter
Skrevet (endret)
Gnom Warrior er så ufattelig ekkelt. En sånn liten dritt som har svære våpen og er like sterk som en svær okse som er minst ti ganger så stor. Gnom burde være de eneste som ikke kan være rogue, akkurat som at Tauren ikke kan være rogue (forestill deg et fjell snike rundt 'usynlig' :p)

Svære våpen? Jeg ble angrepet av en gnome warrior i ashenvale :dontgetit:

Jeg trodde den hadde en tannpirker som våpen, helt til jeg ved nærmere ettersyn så det var et sverd :whistle:

De kan umulig være spesielt bra klasse som warrior, for den var utrolig lett å drepe..

Edit: Største problemet jeg hadde i den kampen var å targete den lille klumpen :!: Er vant med å targete med musen, men der måtte jeg bruke tastaturet..

Endret av likferd
Skrevet
Hadde ikke warrior værst så utrolig dyr og dårlig i PvP hadde jeg vært en gnome warrior ;)

Av en eller annen grunn blir warriors uber ved lvl 60. For ikke å snakke om den digre buffen de får i neste patch

Gjest member-60584
Skrevet

er så mange rogues at town raids ser så ufattelig små ut... kanskje fordi alle er stealtha :p

vær NE female priest! priest fordi den eier i PvP og meget etterspurt. NE female fordi.. ja.. you know :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...