mr. Zilter Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg får wow om en liten stund og lurer fælt på om jeg skal være: Horde eller Alliance? Hvilken rase? Hvilken class? Er det noen som har gode personlige erfaringer? Eller bare en anbefaling?
Keylar Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Hvis du har noen venner som spiller så ville jeg fulgt etter dem, med hensyn til Alliance/Horde. Å få litt start penger skader jo aldri De Fleste Klassene er nok ganske morsomme å spille, men ikke Spill Paladin hvis du ikke virkelig brenner for det ..paladins er skrekkelig å lvle opp etter 40 og de kan bli veldig ensidig. Horde derimot, vel druid er jo en veldig undervurdert klasse som jeg syntes ser morsom ut. Tauren Druid kanskje ? . Tror du må laste ned noen filmer på www.warcraftmovies.com fra de forskjellige klassene og se hvilken du syntes ser morsomst ut.
Jørgen Sørheim Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Kommer helt an på spillestilen din. Ønsker du å være i front og klaske løs på ting og tang med en gigantisk øks, velger du menneske, ork, tauren eller dverg, gjerne som paladin eller warrior. Vil du derimot være mer i bakgrunnen og buffe/helbrede, velger du klasser som prest, "heksemester" eller sjaman. Det greieste du gjør, er å lese litt om de forskjellige klassene/rasene, lage en char per klasse, og spille til level 5-6. Det tar ikke særlig lang tid (en time eller to per char), og du får da et noenlunde greit inntrykk om hvordan spillet kommer til å utarte seg videre.
Marsan Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Hviss jeg hadde vært deg så ville jeg ha valgt class som ikke blir spilt så mye. Der er kjedli å spille når alle er de samme classes. Har inntrykk av at Rouge, druid og Hunter er de mest spillte på alliancesiden. Ikke så veldig kjennt på Horde siden. Om du skal spille Horde eller alliance er helt opp til deg selv. også hvilken rase du velger må du jo bestemme selv... Tror du må en slags asossiasjon for hvilken type du er i spillet. Liker du å være god eller ond? osv... Marsan ps: jeg er NE priest lvl 33 og er extremt fornøyd med det!
M@R7!N Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg liker ikke å si dette, men rogue tror jeg passer de fleste (Vi har _mer_ enn nok rogues fra før av )
mr. Zilter Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 takk for trevlige tips! jeg har funnet ut at jeg skal spille alliance. en fetter av meg i level 4000(nesten da ) spiller alliance så han kommer til jakte meg ned HELE tida hvis jeg er på horde.
Gainwardrobe Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg er selv en gnome mage! Jeg anbefaler at du prøver gnome, fordi de er utrolig morsomme og kule Uansett hvilken klasse du velger, kommer du til å ha det gøy, men som sagt før i tråden, bør du tenke ut hva du egentlig vil være. Close combat eller range.
Iver. Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg er en Dwarf hunter|Daeron| lvl 26 jeg har et pet på lvl 26 en ulv, den heter Ulvang.. anbefaler dwarf iallefall!!! så kan du velge selv. men det er tøft å være gnome mage også
OscarWoHA Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Gnome Warrior er veldig uvanlig. Nesten litt søtt
Hammertime Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Hadde ikke warrior værst så utrolig dyr og dårlig i PvP hadde jeg vært en gnome warrior
uberhunter Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 (endret) Gnom Warrior er så ufattelig ekkelt. En sånn liten dritt som har svære våpen og er like sterk som en svær okse som er minst ti ganger så stor. Gnom burde være de eneste som ikke kan være warrior, akkurat som at Tauren ikke kan være rogue (forestill deg et fjell snike rundt 'usynlig' ) Endret 18. mars 2005 av uberhunter
likferd Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 (endret) Gnom Warrior er så ufattelig ekkelt. En sånn liten dritt som har svære våpen og er like sterk som en svær okse som er minst ti ganger så stor. Gnom burde være de eneste som ikke kan være rogue, akkurat som at Tauren ikke kan være rogue (forestill deg et fjell snike rundt 'usynlig' ) Svære våpen? Jeg ble angrepet av en gnome warrior i ashenvale Jeg trodde den hadde en tannpirker som våpen, helt til jeg ved nærmere ettersyn så det var et sverd De kan umulig være spesielt bra klasse som warrior, for den var utrolig lett å drepe.. Edit: Største problemet jeg hadde i den kampen var å targete den lille klumpen :!: Er vant med å targete med musen, men der måtte jeg bruke tastaturet.. Endret 17. mars 2005 av likferd
brillan Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Gnom burde være de eneste som ikke kan være rogue
uberhunter Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Gnom burde være de eneste som ikke kan være rogue Hehe, får ofte slike typoer, tenker på en ting mens jeg skriver, og så skriver jeg det bare ned *endre til warrior*
Zlash Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hadde ikke warrior værst så utrolig dyr og dårlig i PvP hadde jeg vært en gnome warrior Av en eller annen grunn blir warriors uber ved lvl 60. For ikke å snakke om den digre buffen de får i neste patch
Gjest member-60584 Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 er så mange rogues at town raids ser så ufattelig små ut... kanskje fordi alle er stealtha vær NE female priest! priest fordi den eier i PvP og meget etterspurt. NE female fordi.. ja.. you know
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå