Gå til innhold

ny nøkkel til kabinett


Anbefalte innlegg

heisann!

jodda, jeg har lett lenge og vell men ikke funnet det... :p

nøkkel til chieftec kabinett!

disse nøklene var ikke noe særlig quality så en etter en reiste de til de evige dørers dal...

jeg har blitt informert om at denne nøkkelen er ganske standar til kabinett med lås, så jeg tenkte at den kanskje ikke var vanskelig å få tak i. men da tok jeg feil, - eller ikke? :hmm:

noen som vet hvor man kan få tak i sånne? uten å måtte selge bestemor for en pro nøkkel maker? :thumbup:

opplyser om at det er en rundt nøkkel :yes:

 

Takker for svar på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
heisann!

jodda, jeg har lett lenge og vell men ikke funnet det... :p

nøkkel til chieftec kabinett!

disse nøklene var ikke noe særlig quality så en etter en reiste de til de evige dørers dal...

jeg har blitt informert om at denne nøkkelen er ganske standar til kabinett med lås, så jeg tenkte at den kanskje ikke var vanskelig å få tak i. men da tok jeg feil, - eller ikke? :hmm:

noen som vet hvor man kan få tak i sånne? uten å måtte selge bestemor for en pro nøkkel maker? :thumbup:

opplyser om at det er en rundt nøkkel :yes:

 

Takker for svar på forhånd :)

Smilies overload...

 

 

+ selge bestemor?

 

Om du trur noken kjøper henne så er du synket lavt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Cornel:

farli med mye smileys? for hvis ikke så er det mitt valg. da setter jeg smileys etter mitt ønske, - og jeg kan ikke huske å ha spurt etter din mening.

og bestemor er allerede solgt, nå holder jeg på med rompa mi, og får gode intekter på kampingplasser rundt om på sørlandet.

 

meget snillt Kimmer!

jeg har sendt deg en mail.

tok litt tid, messenger er nede på pc'en min litt og da glemmer jeg å sjekke mail av og til :p

Lenke til kommentar

takko for hjelpen alle sammen!

spesiellt til Kimmer:) hehe

sendte en pm nå. av ren surring har jeg oversett akkurat det der med pm før nå, vet ikke hva som går av meg for tiden :p

har sendt noen mail, men kunne ikke svare på den siste du sendte, kom bare feilmelding.

 

okay, jeg skal redusere smiley bruket, syntes bare den kommentaren fra cornel var litt for fattig... hvor gammel er fyren?

 

takk igjen for hjelpen:)

Endret av pcOmanen
Lenke til kommentar
takko for hjelpen alle sammen!

spesiellt til Kimmer:) hehe

sendte en pm nå. av ren surring har jeg oversett akkurat det der med pm før nå, vet ikke hva som går av meg for tiden :p

har sendt noen mail, men kunne ikke svare på den siste du sendte, kom bare feilmelding.

 

takk igjen for hjelpen:)

Hei,

 

Har fått din PM og sendt en tilbake, hvor jeg spør efter en adresse.

 

dessverre er det ikke muligt å sende slike nøkler over nettet.

 

Mvh

Kimmer

Lenke til kommentar
takko for hjelpen alle sammen!

spesiellt til Kimmer:) hehe

sendte en pm nå. av ren surring har jeg oversett akkurat det der med pm før nå, vet ikke hva som går av meg for tiden :p

har sendt noen mail, men kunne ikke svare på den siste du sendte, kom bare feilmelding.

 

okay, jeg skal redusere smiley bruket, syntes bare den kommentaren fra cornel var litt for fattig... hvor gammel er fyren?

 

takk igjen for hjelpen:)

23 år om du lurte...

 

Synes dine komentarer er fattigere.

 

Kva har alder med dette og gjere?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

en poor kommentar er godtat om du var 13, alder forteller ofte hva slags mentalt nivå man er på.

jeg tør å påstå at jeg kunne fått en sånn kommentar av en 13 åring...eller at til og med jeg hadde kommentert sånn i lavere alder, men det får så være.

kan la fortid være fortid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...