Gå til innhold

Problem med å kjøre Monopoly

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

I dag kjøpte jeg Monopoly til Pc. Stor fornøyd innstalerte jeg spillet, og alt så ut til å gå bra. Men neida.

Når jeg starter spillet kommer det opp ett vindu som er grått, men lyden på spillet kommer. Når jeg lukker ned spillet og tar det opp igjen, kommer jeg inn i menyen på spillet!

Men når jeg begynner selve spillet virker det som bildet henger seg, og musen lager spor over skjermen. Lyden fortsetter å funke, men spille brettet kommer ikke opp. Og få av knappene funker :(

Jeg prøvde også å laste ned en lovlig demo av spillet, men samme problemet skjedde der og... Men det som er litt rart, er at det funket perfekt på kammeraten min sin pc! (zepto laptop: radeon 9700, 512 ram osv)

Hvis det er til noen hjelp, så består pc'n min av:

cpu: AMD Athlon XP 2100+ (1737MHz)

ram: Corsair 512mb (2x256)

gfx: NVIDIA GeForce FX 5900

Kjører også to skjermer, om det kan ha noe å si?

Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg. Da hadde jeg blitt veldig takknemlig :)

Mvh Kristoffer

Endret av Toffenl
Videoannonse
Annonse
Skrevet
takk :)

Men ingen som vet? Er veldig frustrerende

omfatter problemene bare Monopoly? Finnes det patcher til spillet? Har du innstalert de nyeste driverene til skjermkort osv?

Kan dessverre ikke gi noe bedre svar siden jeg ikke har vært borte i problemet selv.

Skrevet (endret)
takk :)

Men ingen som vet? Er veldig frustrerende

omfatter problemene bare Monopoly? Finnes det patcher til spillet? Har du innstalert de nyeste driverene til skjermkort osv?

Kan dessverre ikke gi noe bedre svar siden jeg ikke har vært borte i problemet selv.

Det gjelder kun monopoly. Vet ikke om det finnes patcher, kan google litt og se om jeg finner.. Og ja har de nyeste skjermkort driverene!

Edit: Fant ingen :(

Endret av Toffenl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...