oyvindoyvind Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 har fått et problem med windows idag. hver gang jeg går i explorer'n for å browse filene mine får jeg en feilmelding at explorer.exe har et problem og må lukkes, og de beklager det inntrufne! hva kan feilen være?
oyvindoyvind Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Skrevet 16. mars 2005 (endret) Nå kjørte jeg systemgjenoppretting også, tilbake til et tidspunkt jeg vet jeg ikke hadde problemet, men explorer er fortsatt mongo... Jeg burde kanskje opprettet denne tråden under windows? Endret 16. mars 2005 av oyvindoyvind
Cilleron Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 ja, du burde ha lagd denne posten i windows. prøv å kopiere explorer.exe fra en pc som er i orden.
oyvindoyvind Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Skrevet 16. mars 2005 cilleron: ja, kanskje det.. men er ikke den en beskyttet fil som er litt vanskelig å overskrive? prøvde faktisk en reinstall av windows nå, og det hjalp heller ikke.. :|
Chief_R-W Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 noen av komponentene som kanskje ikke er helt med. Ramen kanskje som sliter med mellomlagring. Prøv å ta ramen ut og inn har hjulpet meg hvis maskinen henger og klikker i windows.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå