Gå til innhold

Feedback i Teamspeak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får en fryktelig feedback når jeg prøver å bruke TS. Har headset med mic, så det er ikke vanlig feedback vi snakker om. Har et Audigy 2. Finner ikke ut åssen jeg fikse dette. Har satt alle linje ut/inn-gangene på "Demp" bortsett fra wave og mic uten resultat. Noen som har en løsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne er vel litt feilpostet. Uansett så kan du jo sjekke om du har noen sånne spesielle lydeffekter på. Det kan man i hvert fall gjøre på mitt lydkort.

Skrevet

Var litt utydelig hva du hadde gjort i mikseren. Har du passa på at mic står på demp under avspilling, men samtidig er valgt som standard under innspillingsfanen i mikseren? (sndvol32).

Skrevet (endret)

Du har ikke den på auto vel? slik at den sender når du snakker? Jeg opplevde at jeg fikk mye feedback når noen benyttet denne funksjonen, men den forsvant når vedkommende fjernet dette (og heller måtte trykke en tast når han skulle snakke).

Endret av Mistar
Skrevet

jeg hadde samme problemet.... alle kunne høre hva jeg hørte i headsettet mitt...du må mute mic'en,det fiksa det for meg i værtfall...gå igjennom hardware oppsettet i volum delen på kontroll panel...høres merkelig ut,men det funker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...