GA75 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Lurer som tittelen antyder på hvilke desktop search programmer som er bra. Trenger et alternativ som kan indekse pdf filer da jeg har et digitalisert artikkel arkiv jeg trenger å søke i på en effektiv måte i forbindelse med skriving av masteroppgave. Har aldri kjørt noe desktop søke programmer før fordi jeg syns det skaper "clutter", men trenger det altså nå av praktiske hensyn. Kjører winxp pro og office 2k3 på den aktuelle maskinen.
iacob Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg anbefaler Copernic. Den er rask og har forhåndsvisning av pdf'er.
adder1972 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Enig, Copernic er bra. Har mange innstillingsmuligheter og et brukervennlig grensesnitt. Bruker lang tid på å indexere første gang, men den ma man nesten regne med. Gratis er det også ... S
GA75 Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 Takk for anbefalingene Testet Copernic og Google så langt, må si jeg liker Google sin bedre siden den er integrert med web søk. Siste versjon av Google Desktop Search indekserer også innholdet i pdf'er og det er akkurat det jeg trengte. Noen som har testet blinkx og kan si noe om den? Smart Folder teknologien der ser artig ut men gir det noen praktisk verdi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå