amundsf Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 (endret) Hei! Finnes det noe lignende denne (USB 2.0 til IDE Adapter), bare for SATA i stedet for IDE? Den stasjonære PCen er nede, og blir nok det til over påske, så skulle gjerne fått kontakt med disken på den bærbare PCen min. Ikke noe krise om jeg ikke får det til, men det hadde jo vært fint da :!: Eventuelt om det finnes et adapter fra SATA til IDE, lignende denne (SATA til IDE konverter), som gjør at jeg kan bruke de to jeg har linket til nå sammen, da jeg har den USB til IDE adapteren liggende her... Men den SATA->IDE konverteren må jo være "motsatt" da, for den der har jo hull og ikke "pigger", akuratt som USB til IDE adapteren... Eventuelt en IDE kabel med "pigger" i begge ender som jeg kan sette mellom de to adapterene... Kunne det ha funket? Regner med at det ikke vil funke, men tenkte jeg fikk spørre Eventuelt hvor kan jeg få tak i en slik kabel? Og jada: Vet det helt sikkert ikke heter pigger og hull, men er for faen ingen fagmann heller Endret 16. mars 2005 av amundsf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå