Gå til innhold

2 msn pålogget på samme maskin? Mulig?

inoan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på det å ha 2 utgaver av msn installert på maskinen samtidig. Slik at 2 kontakter kan være online samtidig.

Kanskje det går å ha en online på msn og en annen på windows messanger?

Noen som har noen forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Multiply MSN" - Finner ikke noe som heter dette. Merkelig. Søker på google, blir directed til siden du sa, men finner altså ikke noe som heter Multiply MSN.

Setter stor pris på svar til nå, men håper jo å finne programmet, eller addon`en.

Noen som følger seg ekstra hjelpsomme ?? :innocent:

Skrevet (endret)

Prøv med denne patchen :thumbup:

Hm... Funket ikke helt som den skulle den linken.

Men bare velg; Download -> Messenger Clients -> Page 2 -> Nega Patch 2 for MSN 5.0.0544 :thumbup:

Endret av Amphipod
Skrevet
trillian er håpløst, ikke noe å satse på

Den er ganske omdiskutert, i hvert fall, selv har jeg aldri prøvd den, har hørt så mye rart... Noe positivt, men mye negativt. gaim, derimot, fungerer veldig bra, i hvert fall på linux. (jeg har ikke prøvd windowsversjonen, men det fantes en sist jeg sjekka)

Skrevet

jeg har greid å bruke 2 msn messenger clienter på samme tid.

du må laste ned et program fra www.mess.be

husker dessverre ikke hvilket program. men let du så finner du hva du vil ha;)

kan faktisk bruke 2 msn på samme tid med nye leaked msn messenger 7

Skrevet

Det er ganske simpelt å få dette til. Last ned et hvilket som helst skin (msn messenger 7.0.0425 eller den nye leaka versjonen 7.0.0632) fra DENNE linken. I installsjonsprogrammet kan du velge diverse ting og der krysser du bare av for polygamy. Så er det bare å åpne 2 messenger vinduer og logge seg på de 2, eller flere for den del. Kan sikkert også logge seg på med 10 brukere hvis man vil det :)

Skrevet (endret)

Windows messenger og msn funker ikke sammen (slik jeg testet iallefall). Jeg har prøvd tidligere å sette forskjellig konto til å logge på ved oppstart, men det virket heller ikke.

Endret av morra
Skrevet
Windows messenger og msn funker ikke sammen
Dette stemmer ikke ( ia lle fall ikke hos meg). De fungere helt fint sammen, uten problemer.

Ja, her også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...