Nikkor Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Hei. kjøpte nylig en Segate 200gb hd, den funket knall en stund. Etterhvert har den begynt å restarte seg selv, dvs den står bare og restarter. "klikker". Jeg lurer på om det er dårlig kontakt? Jeg har 3andre drev i maskinen. Så tenkte jeg på noe, kan den få for lite strøm? Slik at den restarter? Synes det hører litt rart ut, forda ville vel alle restartet elns:P? Det er veldig irriterende hvertfall, kan ikke ha på pc'en når jeg er hjemme osv. Står den for lenge å "restarter" kan den jo bli herpet... Takker for svar..
dofferneo Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 (endret) Jeg har samme problem, og det virker som om det er feil med disken, fordi jeg har nok strøm, i hvertfall i forhold til broren min som har kjørt like mange enheter, med P4-CPU og mitt skjermkort, men bare har 300 W PSU, i forhold til mine 350 W og AMD 2400+ CPU. (det ble en lang setning gitt). Det eneste tipset jeg har til deg er å ta ut disken og sende den inn. Og ja, det er Seagate og! 120 GB S-ATA 7200.7. Endret 15. mars 2005 av dofferneo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå