Gå til innhold

Ulyd i nettreklame?

McLuddis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor?

Satt her og ante fred og ingen fare, mens jeg leste nyhetene på bt.no, da HOOTSELEG PLOOTSELEG drar det igang noe j**lig skråling fra høyttalerne mine... Jeg skjønte ingenting, hva f*en var det liksom...? :ermm:

Jaja, wootevva tenkte jeg og fortsatte min ferd nedover siden. Brått som f*en fyrer den igang igjen med en helt annen lyd...!!

Tok noen sekunder før jeg skjønte, at musa mi utløste dette hver gang den streifa over en reklame banner (disse, tilsynelatende usynlige feltene, jeg aldri før egentlig har lagt merke til). Så ved å skremme meg (og ikke minst, irritere meg noe grenseløst), mista bt.no en leser, og møller bergen og Leca har funnet verdens mest effektive måte å bli kvitt kunder på...

Måtte de brenne lenge i ******** :mad:

mvh Joar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send mail og fortell dem om at de nå har mistet deg som leser grunnet denne reklamen. Gjør mange nok det, tenker de seg nok om to ganger før de gjør samme feilen igjen! ;)

Skrevet

Jeg hadde anlegget litt høyt på (hadde hørt på musikk).. Drar musen over Jamba reklamen på itavisen.no.. ingen gøy opplevelse..

og, ja.. den frosken ja..

Skrevet
Hater den jævla Jamba-frosken jeg også... Hvorfor er det kult å ha en person med heliumstemme som mumler et-eller-annet som ringelyd? :thumbdown:

Fordi det ikke er det, kort og greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...