Gå til innhold

LISTE-TILBUD: Spesialtilbud på XFX 6800GT PCIe

GRendal

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei alle sammen.

De som er interessert i nytt 6800GT PCIe kort bør kikke her.

Jeg har lagt øynene mine på XFX 6800GT PCIe og vil gjerne at de som går med planer om et lignende kort å PMe meg. Garantert Ultra-hastighet & beyond utifra erfaringer på nettet.

Jeg har god kontakt med en nettbutikk som fører dette kortet, og de som PMer meg innen i morgen kveld vil jeg sette på en liste så vi kan få en god pris på dette kortet ettersom jeg fra før av får rabatter der, og enda mer hvis vi er flere.

Rabatten bør overstige 400-500 kroner for at det skal bli interessant, noe jeg tror er fullt mulig. Jeg tror vi snakker ned mot 3000 blank her eller ihvertfall ikke langt unna. Jeg vet at det er kjedelig å vente på slike lister, dermed er fristen satt til 36 timer. Etter det trår tilbudet i kraft eller faller bort.

så som sagt. Vil du ha et slikt kort til en God Vinterpris, PM meg med navn.

Det vil bli snakk om forhåndsbetaling til nettbutikken. Når alle har betalt sendes kortet ut. nettbutikken er svært annerkjent.

Jeg ønsker ikke svar her i tråden. Simpelthen PM meg, vil ikke skape diskusjon eller en massetråd. er du interessert i dette kortet på kort tid innenfor 3-4 dager, kontakt meg så legger jeg til navnet ditt i starten av tråden.

I PM skal jeg ha Ditt fulle navn.

DET ER UFORPLIKTENDE Å MELDE SIN INTERESSE

Her er prosedyren:

1. Forutsatt mange nok interessenter, sendes en forespørsel om pakkepris og kontonr. for X antall XFX 6800GT PCI-Express.

2. Tilbud mottas med kontonr.

3. Tilbud sendes rundt til de som har meldt sin interesse. Hvis mange nok aksepterer, sendes en bekreftelse med navneliste til Butikken. Disse navnene skal oppgis i Giroblankett. Når alle er belastet og webbutikken har registrert betaling fra listen, sendes kortene ut. Jeg har satt minimum 5 stykker for at jeg skal spørre.

DE SOM VIL HA 2 STYKK TIL SLI SI IFRA SPESIFIKT

Liste over interesserte:

• GRendal - 1 stk.
  • Felix 55 - 1 stk.
  • A_tomren - 1 stk.
  • [GDI]Raptor - 1 stk
  • Tempoking - 1 stk
  • Tronaldo - 1 stk
  • Ole Johan - 1 stk
  • Barvini - 1 stk
  • Leben - 1 stk
  • Explorer - 1 stk
  • Åsmund@ATI - 1 stk
  • Lurifax85 - 1 stk

Mvh Grendal.

Endret av GRendal
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Huff, nei, ikke noe nVidia kort på meg. :nei: De koster mer enn de smaker, spesielt high-end-kortene. :thumbdown:

Og poenget med det innlegget var? Hvis du ikke har interesse, kan du vel bare la vær og svare på et innlegg også. :roll:

Skrevet

Hvis vi får til et godt tilbud her, og betaler på forskudd. Er det mulig å handle mer stæsj med det samme, å få dette sendt på en og samme bestilling?Eller hvordan blir mulighetene for det?

Skrevet (endret)
Hvis vi får til et godt tilbud her, og betaler på forskudd. Er det mulig å handle mer stæsj med det samme, å få dette sendt på en og samme bestilling?Eller hvordan blir mulighetene for det?

det bør ikke bli noe som helst problem!

små detaljer bare!

Endret av GRendal
Skrevet
Huff, nei, ikke noe nVidia kort på meg. :nei: De koster mer enn de smaker, spesielt high-end-kortene. :thumbdown:

Beklager dette, det blir veldig off topic, men jeg klarer ikke la være. Herregud for en nisse.. :roll:

Skrevet (endret)
Neeeeiiii! :scared: Det var jo ikke dette listetilbudet jeg ville bli med på. Jeg skulle bli med på det andre, det som var mer fritt. :scared:

Glem det. :whistle: Jeg så nå at GRendal skrev at dette tilbudet var uforpliktenede. Hvis vi får prisen ned under 3000 spenn, så er jo det ikke gale - og jeg slår til.

Endret av Ole Johan
Skrevet
Neeeeiiii! :scared: Det var jo ikke dette listetilbudet jeg ville bli med på. Jeg skulle bli med på det andre, det som var mer fritt. :scared:

dette er jo fritt?

ingen binding her.helt uforpliktende?

Skrevet
Huff, nei, ikke noe nVidia kort på meg. :nei: De koster mer enn de smaker, spesielt high-end-kortene.  :thumbdown:

Beklager dette, det blir veldig off topic, men jeg klarer ikke la være. Herregud for en nisse.. :roll:

:lol:

Skrevet
Det er ikke anledning til angrefrist på et slikt tilbud.

Dette er vel strengt tatt ulovelig. Kan ikke gi en forbruker dårligere villkår enn det loven sier.

Men jeg skjønner jo godt at de ikke vill ha angrefristen på et produkt de kanskje selger ned mot kostpris.

Skrevet
Det er ikke anledning til angrefrist på et slikt tilbud.

Dette er vel strengt tatt ulovelig. Kan ikke gi en forbruker dårligere villkår enn det loven sier.

Men jeg skjønner jo godt at de ikke vill ha angrefristen på et produkt de kanskje selger ned mot kostpris.

Dette er ikke noe nettbutikken sier.

Men jeg synes det er rettferdig for deres del.

Hva ville du sagt om du solgte noe til nær kostpris, og så fikk du 7 av 10 kort tilbake i angrerett?

Skrevet

Her er prosedyren:

1. Forutsatt mange nok interessenter, sendes en forespørsel om pakkepris og kontonr. for X antall XFX 6800GT PCI-Express.

Når får man vite hvilken webshop dette dreier seg om?

Webshoppens kontornr da, eller skal alt inn på din konto som mellomledd?

3. Tilbud sendes rundt til de som har meldt sin interesse. Hvis mange nok aksepterer, sendes en bekreftelse med navneliste til Butikken. Disse navnene skal oppgis i Giroblankett. Når alle er belastet og webbutikken har registrert betaling fra listen, sendes kortene ut. Jeg har satt minimum 5 stykker for at jeg skal spørre.

10 blir med på dealen, men kun to gjennofører handelen. Vil disse to måtte betale fullpris da, siden de andre trakk seg i siste liten?

Eventuellt burde man ikke få kortet umiddelbart når man bestiller slike? Syns det virkerer rart at man skal vente til at alle har betalt. Og sist men ikke minst syns jeg det er rart at man hever seg over angrerett og andre lover som gjelder

Dog påpeker jeg at det er fint at forumsbrukere går sammen for slike deals, dog havner de fleste slike planer i grøfta.

Gi tilbakemelding om dette gikk eller ikke da ;)

Skrevet
Her er prosedyren:

Når får man vite hvilken webshop dette dreier seg om?

Webshoppens kontornr da, eller skal alt inn på din konto som mellomledd?

10 blir med på dealen, men kun to gjennofører handelen. Vil disse to måtte betale fullpris da, siden de andre trakk seg i siste liten?

Eventuellt burde man ikke få kortet umiddelbart når man bestiller slike? Syns det virkerer rart at man skal vente til at alle har betalt. Og sist men ikke minst syns jeg det er rart at man hever seg over angrerett og andre lover som gjelder

Dog påpeker jeg at det er fint at forumsbrukere går sammen for slike deals, dog havner de fleste slike planer i grøfta.

Gi tilbakemelding om dette gikk eller ikke da ;)

1. Når jeg selv vet hvem av webshoppene som kan gi det beste tilbudet.

har 4-5 stykker som jeg forhører meg med.

2. Butikken kan selv bestemme hvordan de vil foreta oppgjøret.

3. Som sagt, det er derfor jeg synes det er en god løsning med at alle betaler inn, SÅ sender butikk kortene ut. Hvis det mangler noen innbetalinger, får butikken avgjøre hva den nye prisen blir, så får vi avslå eller godta dette. ved avslag sendes penger tilbake til våre kontoer. Hvis færre en avtalt betaler inn, så får butikken vurdere et nytt tilbud.

Når det gjelder angrefrist var dette en ide fra min side, synes det hadde vært sleipt. men da får det bli opp til butikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...