Gå til innhold

AMD vs. Intel - The CPU War


oorzako

Anbefalte innlegg

Alle krangler om hvilken cpu som er best!

Eks: AMD ER BEST og-/eller INTEL RULER VÆRDA

Dette er lame folkens!

Hvorfor kan dere heller ikke skrive HVORFOR dere, ja akuratt DERE synest at AMD eller Intel ER best, dårligst eller hva som er bedre med den ene i stede for den andre!!!

Det er bedre å grunngi hvorfor AMD er bedre en Intel og det motsatte i stede for å bare krangle.

Og det store spørsmålet er jo HVILKEN av cpu`ene yter best til spilling, 3D og Bilde rediering, serving og tunge oppgaver?

Det er jo dette som burde hvert testet og gitt et endelig sammenlagt svar om hvilken som var BEST.

Dere på Hardware.no kan jo ta en stortest med:

AMD vs. Intel og teste de på alle mulige områder å gi karakter på disse så legge di sammen (selv om det er det dere gjør) men dere burde ha både AMD elskere, Intel elskere og noen som "tja samme for meg" personer til å grunngi den endelige karakteren.

Selfølgelig er dette bare et forslag, men dere kan vell ta dere tid ;D

WooHuuu

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-27 18:39, oorzako skrev:

Hvorfor kan dere heller ikke skrive HVORFOR dere, ja akuratt DERE synest at AMD eller Intel ER best, dårligst eller hva som er bedre med den ene i stede for den andre!!!


 

Intel har mye kulere logo enn AMD. Derfor er Intel best.

Lenke til kommentar

tihi...

dere har jo ikke forstått poenget!!!

skriv heller hvorfor DU synest at Amd eller Intel duger til.. ikke noe UU aI m tHa foortieen old yers gut, and mY AMD r0xx tHea PLanet.. mE s0 Haxx0r l33t :grin:

det va bare for å hørre litt hva dere synest di duger til...

 

jaja..

 

Write the fuck what u want...!!

I DON`T CARE.. erhm jo forresten det gjør jeg :smile:

tihi..

Lenke til kommentar

Jeg kan godt skrive hvorfor jeg liker AMD best ..

 

* AMD får bedre poeng med lavere hastigheter...

eks, 2000+(1,66GHz) slår en P4 2GHz i alle tester..

 

og jeg har hatt Intel hele livet og når jeg skulle oppgradere pcen min forgje gang (januar 2002) valgte jeg AMD (Athlon XP 1700+) er mer fornøyd med den en jeg noen gang har vert med Intel..

 

Varmen som AMD prossesorer gir fra seg er det dårligeste argumentet som finnes for å velge Intel.

Tempraturenm har aldri plaget meg, og jeg har en rÆva kjøler..

 

men det er smak og behag

Lenke til kommentar

Intel er en del bedre på tunge regne oppgaver o.l mens amd er generelt bedre til 3d gaming og grafikk. Sånn ca. Men det at amd lager masse varme det er ikke akkuratt et dårlig argument. Da jeg selv har amd og selv har vært oppe i utrolige 92 grader celsius. Ikke så veldig morro når vifta streiker og du sitter der uten cpu. Jaja amd skal være billigere og mer "overklokkbart" men da må man også ha en dyr kjøling og da spiller ikke akkurat den lave prisen noen ting. Mens en intel cpu kan man lett klokke med en boxed kjøler uten at cpu sprenger. Og skulle vifta streike vil pc bare slå seg av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...