Frohman Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hørt fra mange av venneen mine om at ran har sluttet! Det må være den korteste serien i norges historie. Noen som vet noe videre? Går det ikveld f.eks?
Oleway Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 (endret) Hørt fra mange av venneen mine om at ran har sluttet! Det må være den korteste serien i norges historie. Noen som vet noe videre? Går det ikveld f.eks? Det var 4 spennende, nervepirrende, grufulle, geniale, engasjerende og actionfylte episoder, og jeg så dem alle. Slutta for 1-2 uker siden. Om det er den korteste serien i Norges historie? Kall det en miniserie. :!: Endret 14. mars 2005 av Oleway
mX mann Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hørt fra mange av venneen mine om at ran har sluttet! Det må være den korteste serien i norges historie. Noen som vet noe videre? Går det ikveld f.eks? Ran er slutt ja . Kun 4 episoder, En bra serie egentlig
Frohman Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Ok, steng denne tråden. Har ikke bruk for den lenger!
Der Kommissar Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Har du funnet en torrent? Hehe, det har jeg, og så skal jeg ikke snakke mer om det
Anbefalte innlegg