orginal Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hei! Hvordan skal jeg få fjernet Battlefield Vietnam? Unninstalleringen fungerte ikke, så jeg sletta mappa det lå i. Etter det er det umulig å legge det inn på nytt. Hvordan skal jeg nå få sletta det helt fra maskina, slik at det kan legges inn på nytt? Evt bare legge det inn på nytt med en gang (noe som ikke går da installasjonen tror at spillet fortsatt er installert, sannsynligvis pga noen filer som ligger igjen).... Takker for all hjelp!
Wazu Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hadde samme problem med battlefield 1942 for noen mnd siden, klarte ikke å få lagt det inn på nytt etter jeg slettet det manuelt. Letet etter filer som kanskje hadde noe med det å gjøre, men fant ingenting. fikk ikke installert 1942 før jeg formaterte pc'en i forgårs.
krist2 Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 har hatt lignende problemer med noen spill. Det du må gjøre er å gå inn i windows registry og slette de oppføringene du finner som har med battlefield å gjøre
orginal Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Skrevet 15. mars 2005 Jeg prøvde nå å fjerne bf vietnam fra registreret ved å åpne filen "regedit" i widows mappa. Så søkte jeg etter det, og sletta alle som hørte til spillet. Det ble ikke noe forandring av den grunn... Gjør jeg noe feil? Er det feil fil jeg åpnet? Håper på kjappe svar!!
Hr. Jenssen Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 (endret) Jeg vet ikke helt om dere er veldig tomsete ( ) eller bare litt dårlig til å forklare, men så vidt jeg har skjønt det (ved å lese), så vet ingen av dere om Windows' "Legg til/Fjern Programmer"-funksjon... Endret 15. mars 2005 av MeTa][iC
orginal Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Skrevet 15. mars 2005 Hadde "legg til/fjern programmer" til BF Vietnam fungert, hadde jeg såklart brukt den for lenge siden, men den gjør akkurat det samme som unninstall programmet til bfvietnam gjør, nemlig ingen ting. Det hender den gjør noe, men da starter den bare å legge inn spillet på nytt, noe som ikke fungerer. Når jeg setter inn cd'en til spillet, vil den bare spille spillet (som ikke fungerer da det er slettet) eller slette det. Å slette det det fungerer ikke, å i det helt. Derfor spør jeg hva som må gjøres nstallasjonen fungerer helller ikke. Så problemet mitt er at jeg ikke får lagt inn spillet på nytt, da jeg ikke får fjernet det helt fra forrige gang. Kan noen hjelpe meg? Har lite lyst til å formatere hele driten igjen...
DanielTL Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Husk på at du må innstallere alt sammen (inkludert bunk-buster og alle de greiene der) før du avinnstallerer spillet
Hr. Jenssen Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Husk på at du må innstallere alt sammen (inkludert bunk-buster og alle de greiene der) før du avinnstallerer spillet Tror ikke det skal ha noe å si. Hos meg funker alt fint (avinstallering, reinstallering, osv), og jeg har ikke alle de tingene man kunne velge å installere for BFV.
fugol Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Har hatt akkurat det samme problemet. Slitsomt. Det jeg gjorde var å søke etter alt som var av nøkkelord som "battlefield" "vietnam" osv i registeret. her er noen av de jeg fant og fjernet : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield Vietnam HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Battlefield Vietnam HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Battlefield Vietnam HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\PunkBuster for Battlefield Vietnam HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths\BFVietnam.exe HKEY_CURRENT_USER\Software\Battlefield Vietnam dette er noen av de jeg fant med søk etter "battlefield", prøv også med "vietnam" Lykke til!
Fogga Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 BFV er litt rar å avinstallere, for når det kommer opp en liste med hva som er installert, må du ta bort haken på det du vil fjerne før du går videre, så funker den bra.
Idioteque Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Prøv også å utforsk cdromen og kjør setup derfra. Funker med Rome Total War.
orginal Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 Det funka å avinstallere det når man gjorde som "Fogga" sa... Takker for hjelpa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå