mr. Zilter Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 hei! jeg har en kamerat som lurer fælt på hva han skal kalle seg. noen som har forslag???
b-real Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Et alias er som oftest forbundet med personen og hva han/henne driver med eller har interesser for. Mitt er bundet opp til Cypress Hill for det var noe jeg likte ganske så bra på den tida. Finn noe han liker og hent et nick derfra.
aspyr Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Nicket mitt fikk jeg fra en gang jeg skulle spille tony hawk ^^
Solid Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 (endret) Det finnes mange fallemmer Endret 14. mars 2005 av Solid Knight
mr. Zilter Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Hva han skal kalle seg i hvilken sammenheng? internett og når han spiller og slike ting
mr. Zilter Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Et alias er som oftest forbundet med personen og hva han/henne driver med eller har interesser for.Mitt er bundet opp til Cypress Hill for det var noe jeg likte ganske så bra på den tida. Finn noe han liker og hent et nick derfra. ja, men da blir sjansen for at det er brukt ti ganger så stor...
b-real Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Et alias er som oftest forbundet med personen og hva han/henne driver med eller har interesser for.Mitt er bundet opp til Cypress Hill for det var noe jeg likte ganske så bra på den tida. Finn noe han liker og hent et nick derfra. ja, men da blir sjansen for at det er brukt ti ganger så stor... Vel, slå deg ned i ei ordbok da hvis du er ute etter et nick som ingen andre bruker... Å finn et alias er ikke vanskelig i det hele tatt egnentlig.
Dorian Gray Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Bruk et produkt; julebrus eller stratos eller noe sånt. Det er kult
svamp Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Eller gjøre det som ikke er fullt så kult: Slå opp i en latin-ordbok på nett og finne et eller annet uforståelig ord som høres litt bedrevitende ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå