espenhogbakk Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hei, hva er det beste spillet til en 12 år gammel jente? Enten bilspill eller et slags skytespill. Skal kjøpe en bursdagsgave skjønner du. Noen tips til hva som er bra? Mvh Espen
Nevnarion Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Kommer vel helt an på interessene hennes. Liker hun fart og biler, så er jo fks. GT4 et bra spill, om det er til PS2 du skal ha da. Skytespill...der er det jo haugevis å velge mellom. MGS3 fks. har jo skyting, men det er jo likevel mer et snike-spill da...
espenhogbakk Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 takk, ja det er til PS2, men GT4 er vel ikke noe for en 12 år gammel jente, det er jo en vanskelig simulator, er ikke lett det, det er jo ikke artig, men bare veldig utfordrende. Skytespill så er jo heller sånne snikespill noe særlig, det skal jo helst være ganske enkelt, artig og raskt...
sunh Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 (endret) The Sims er vel populært jentespill. Om du skal kjøpe et bilspill burde du kjøpe et som er litt "arcade" kanskje, altså ikke klin realistisk, med mindre hu er veldig dreven da. Skytespill på konsoll er ikke noe stas etter min mening, men her finnes det jo mange alternativer.. Endret 14. mars 2005 av sunh
BrukerSlettet Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 (endret) HAr en søster på 12 år. I PS2 hyllen hennes er det Singstar (begge 2), The sims, harry potter og mange fler jeg ikke kommer på. Ville ikke anbefale et skytespill eller bilspill til en 12årig jente. Endret 14. mars 2005 av jolleguten
Flygg Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Ratchet & Clank er nå ihvertfall etter min mening genialt. de to første får du dessuten som platinum.
Nevnarion Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hm..ja GT4 kan vel kanskje bli vanskelig, men likevel. Singstar er noe de fleste jenter liker. Og The Sims (2). Plattformspill er jo også som oftest populært, og der er jo Ratchet & Clank-serien et veldig godt valg Jollegutten, du ville ikke anbefalt bilspill eller skytespill til en 12 år gammel jente? Vel...det kommer jo helt an på interessene hennes. Det er mange bilinteresserte jenter, og jeg vet om mange jenter i den alderen som liker action/skyte-spill.
Wyldelife Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jak 2 og 3 er jo på en måte action spill. Ellers har vi jo: Timesplitters(?)
BrukerSlettet Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jollegutten, du ville ikke anbefalt bilspill eller skytespill til en 12 år gammel jente? Vel...det kommer jo helt an på interessene hennes. Det er mange bilinteresserte jenter, og jeg vet om mange jenter i den alderen som liker action/skyte-spill. Joda... Riktig det... Vil ikke lage noe diskusjon om det i denne tråden, men tror iallefall mesteparten av jenter liker the sims og singstar bedre enn Max PAyne og Gran turismo. Men selfølgelig finnes det mange som liker det bedre også.
espenhogbakk Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Da blir det ratchet & clark 3 trur jeg... takk for hjelpen
Wyldelife Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Da blir det ratchet & clark 3 trur jeg... takk for hjelpen Det tror jeg er rett valg
lilleburre Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Crash bandicoot er jo ett rimelig bra barnespill? eller som er allerede anbefalt så har du jo jak & daxter og ratchet and clank. Men vet jo ikke hvordan type spill hun liker da.. Men lykke til i søken på spillene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå