Gå til innhold

Project Entropia vs Anarchy Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke spilt AO, men har noen timer bak meg i PE jeg kan si noen ord om:

Det spesielle med PE fremfor andre onlinespill er at du betaler kun for det du bruker i spillet. altså: om du setter inn 10$ på spill-kontoen din har du 100PED (ingame valuta) å rutte med inne i spillet.

Selve gameplayet er noe langtekkelig, men hvis du spiller en stund får du nye muligheter og ikke bare jakte på monstre. Du kan drive med mining eller trading istedenfor, og her har du mulighet til å tjene penger på spillet (for du kan faktisk ta penger ut av spillkontoen din igjen også).

Men jeg synes det er litt ensformig i lengden. Du må gjerne prøve. det er ikke noe i veien for å laste ned klienten og løpe litt rundt uten å sette inn penger i spillet. Men det er ikke så mye du får gjort uten litt cash, da.

Skrevet

Har kun spilt anarchy av de to. Det var artig, men etter at jeg kjøpte wow kan jeg aldri vende tilbake til det. Anarchy online er gratis å laste ned, så skader jo ikke å prøve :)

Skrevet
Kva er det som er så fantastisk med Wow i forhold til AO ?

Ao er ikke så lett og kjekt å komme igang med iforhold til WoW. Jeg synes at WoW er mye kjekkere og lettere å finne fram i enn Anarchy Online. Klart at WoW kan til tider bli litt ensformig, men det er mye mer oversiktlig og du ser raskere fremgang.

Skrevet

AO er et utrolig komplisert spill, det er ikke et spill som du bare kan sette deg ned å spille for å så tro at du skal skjønne alt. Morsomt men vanskelig. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...