-Enigma- Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hei Sliter veldig med å få crosshair i cs til å IKKE være autozise men medium, det rett og slett funker ikke. Har forandra både i options og i console (cl_dynamiccrosshair 0) men det bare virker ikke, tips noen? er desp Mvh enigma
Rampage Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 cl_dynamiccrosshair har ingenting med størrelsen. Cl_crosshairsize "medium"
-Enigma- Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Hmm.. Funker ikke med cl_crosshair_size "medium" heller
Havon Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hmm.. Funker ikke med cl_crosshair_size "medium" heller cl_crosshair_size "small" da???
Rampage Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Ok, Har du Steam og CS eller er det LAN utgaven du har? For, så vidt jeg vet så er ikke det mulig å stille størrelse eller farge på siktet i LAN utgaven (ikke de jeg har ihvertfall)
-Enigma- Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Ja jeg har steam og cs. Alt er iorden, det var riktig i går, men så installa jeg en drit config fra cpl, da gikk det til helvete, derfor installa jeg steam på nytt. Men, nå funker det fremdeles ikke Forferdelig kjett....
Arne_F Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 cl_crosshairscale elns på CS: S. Prøv å skriv cl_crosshair så dukker det ting opp som du bør prøve.
-Enigma- Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Skrevet 15. mars 2005 Jeg har reinstallert spillet. Det som er problemet. Veldig kjedelig ihvertfall, får bare venne meg til å spille med "autosize" da...
exin89 Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Crosshairet forandrer jo størrelse når du løper selv om det er på large,medium eller small da. Er det det som er problemet ditt? Sånn er det alltid og det kan man ikke gjøre noe med
digitalglenn Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Crosshairet forandrer jo størrelse når du løper selv om det er på large,medium eller small da. Er det det som er problemet ditt?Sånn er det alltid og det kan man ikke gjøre noe med det kan han med cl_dynamiccrossair 0 så er crossaiet altid like stor uansett om du løper sniker sitter eller står sånn ontopic er det 1.6 steam? cs:s eller hva er det ? er det 1.6 kan du jo gå i options og mekke det det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå