Gå til innhold

Sliter med cs crosshair

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Sliter veldig med å få crosshair i cs til å IKKE være autozise men medium, det rett og slett funker ikke. Har forandra både i options og i console (cl_dynamiccrosshair 0) men det bare virker ikke, tips noen? er desp

Mvh

enigma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok,

Har du Steam og CS

eller er det LAN utgaven du har?

For, så vidt jeg vet så er ikke det mulig å stille størrelse eller farge på siktet i LAN utgaven (ikke de jeg har ihvertfall)

Skrevet

Ja jeg har steam og cs. Alt er iorden, det var riktig i går, men så installa jeg en drit config fra cpl, da gikk det til helvete, derfor installa jeg steam på nytt. Men, nå funker det fremdeles ikke :( Forferdelig kjett....

Skrevet

Jeg har reinstallert spillet. Det som er problemet. Veldig kjedelig ihvertfall, får bare venne meg til å spille med "autosize" da...

• 3 uker senere...
Skrevet

Crosshairet forandrer jo størrelse når du løper selv om det er på large,medium eller small da. Er det det som er problemet ditt?

Sånn er det alltid og det kan man ikke gjøre noe med

Skrevet
Crosshairet forandrer jo størrelse når du løper selv om det er på large,medium eller small da. Er det det som er problemet ditt?

Sånn er det alltid og det kan man ikke gjøre noe med

det kan han med cl_dynamiccrossair 0 så er crossaiet altid like stor uansett om du løper sniker sitter eller står

sånn ontopic er det 1.6 steam? cs:s eller hva er det ? er det 1.6 kan du jo gå i options og mekke det det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...