Gå til innhold

Razer Diamondback vs MS Intellimouse 4.0


Anbefalte innlegg

Skal ha meg en ny gaming mus og musmatte. Min gode, gamle func matte og Logitech mus just don't cut it anymore ;)

 

Så, jeg hadde egentlig først bestemt meg for en MS Intellimouse Explorer 4.0 og en Steelpad 4S (som etter hva jeg har skjønt er en bra kombinasjon).

Men, så har jeg begynt å titte på Razer Diamondback musa da - siden "alle" mener det er den ultimate gamingmusa.

 

For litt hardcore FPS gaming (Battlefield spillene, CoD, MoH spillene, HL2, etc etc) - hvilken er den beste musen av disse to?

 

MS musa har jeg prøvd så jeg vet den er god å holde i osv.

Razer mus har jeg derimot aldri prøvd - hvordan ligger den i hånda kontra MS?

Så hører jeg også at en del mener Razer er altfor følsom og ikke liker den pga. det. Stemmer dette i noen grad? (musa jeg skal ha, skal kun brukes på en ren gaming PC - ikke noe annet)

 

Hvis jeg skaffer meg Razer; hvilken musmatte er den perfekte kompanjonen til den? Er fortsatt Steelpad ett godt valg eller er det bedre matter til Razer?

 

Og, når vi er inne på matter; Steelpad S&S kontra 4S - hvilken er best?

S&S skal visstnok være progaming med den såkalte "månelandskap" overflaten sin. :dontgetit:

 

Dette er bare en liten detalj i gamer riggen jeg er i ferd med å bygge opp, men en ganske viktig en alikevel!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sitter på razer exactmat og diamondback her.

Følsomheten kan du jo stille på til de grader da, og du kan stille følsomheten med et knappetrykk og bruke hjulet når du enn vil. Perfekt til spilling der du skal snipe med lav sense og bruke høy sense ellers.

Diamondbacken er til å digge :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...