Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det forresten noen med nikkel allergi her som har noen mening om hvilke nikkelfrie strenger som er best? Har testa GHS Super Steel, de låter bra til å begynne med men det varer ikke så lenge. Synes de mista den fine klangen etter bare noen timers spilling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Noen som vet om noen fine sider med gratis video lessons? Lyst til å lære noe nytt :)

Ultimate-guitar.com

se nederst til venstre ;).

Noen som har erfaring (på en eller annen måte..) med denne marshall forsterkeren?

Det jeg egentlig lurer mest på er om man kan bruke den til å forsterke to gitarer? Altså, koble inn to gitarer (via 2 forforsterkere selvfølgelig) og sende det videre til to høytalerkabinetter?

Endret av andesam
Skrevet

Vet noen om en stor og god bok med mange populære sanger i forskjellige sjangre ( først og fremst rock / pop / blues )?

Bør være "fullversjon" av tabs, noter og akkorder.

Skrevet
Kort spørsmål: Er en Epiphone Les Paul Standard Plus verd 5000kr, brukt?

Nei.

Om man bruker litt tid kan man få en original Les Paul til den prisen.

T'Weed

:blush:

Jeg prøver å få 5000 for min Epiphone, kostet meg 7000 ny da... (og det var på tilbud)

Skrevet (endret)

Nye Jackson er lite å satse på.

Dårlig treverk, dårlig håndverk og dårlig elektronikk Heller ikkje noko eksepsjonelt gode å spele på.

Skal du ha ein gog Jackson må du til å spesialbestille, evt kjøpe ein fra før overtakinga til Fender, som sjølvsagt vert ein heil del dyrare.

Endret av Satrucci_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...