andesam Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 (endret) ok, kanskje ikke dette er stedet å drive med handel... . men er fremdeles åpen for forslag på gitarer.. (ikke nødvendigvis en bestemt gitar, men en type/merke ect.) kan kanskje nevne at jeg ikke hadde tenkt til å bruke mer enn maks ca. 6000 (med mindre det er en god grunn til at jeg burde bruke mer..) Endret 12. mai 2005 av andesam
SGE7000 Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Skrevet 12. mai 2005 Ok - Hva hvis jeg spiller: Tears in Heaven på akustisk uten sang og Lotus Feet med Steve Vai helt fram til 2:22 i sangen er det mulig med 6'er på det tror dere?
andesam Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 du gir deg ikke . kommer jo litt ann på om du spille der bra, og hva slags lærer det er. Da jeg spilte i 9. spilte resten av klassen tom dooley og fikk 5, jeg spilte nirvana - polly (og sang) og fikk sterk 5..
SGE7000 Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Skrevet 12. mai 2005 du gir deg ikke . kommer jo litt ann på om du spille der bra, og hva slags lærer det er. Da jeg spilte i 9. spilte resten av klassen tom dooley og fikk 5, jeg spilte nirvana - polly (og sang) og fikk sterk 5.. jaja, skjønner at resten av klassen fikk 6'ere når de spilte tom dooley, men at du ikke fikk det på en vanskeligere sang? spilte du helt elendig da? men, men - da holder det vel til 5'ern får sitte og øve mye av helga da, selv om jeg kan begge rimelig bra allerede
andesam Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 tror jeg spilte temmelig bra , er jo veldig lett da. Men læreren hadde en filosofi om at for å få 6 så burde man være musikk nerd (forklart med mine ord..).
El Matador Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 (endret) Spilte Neil Young - like a hurricane og fikk 6'er Sang også da. bare refrenget. Endret 12. mai 2005 av Kissa4ever
enema Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 spilte bob dylan - don't think twice 'cause it's all right i 8.klasse.... fikk 6
huf Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 God kveld folkens. Jeg ønsker å selge min BC Rich KKV Kerry King Signature Model 24 band. Den har noen få skjønnhetsfeil. Ellers helt fin. Jeg sjekket prisen for en ny en: Sound1.no : 3350,- Kickmusic.no : 3295,- Intersalg.no : 3490,- Jeg selger min med ødelagt bag(glidelåsen er broke), uten reim og plakat. Noen som har noen formening om hva jeg kan få for den?
KimNK Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 (endret) BC duger ikkje til anna enn å givast vekk. Nei, men +-2000? om den ikkje er totalt harva sjølvsagt. Endret 12. mai 2005 av Satrucci_
huf Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 BC duger ikkje til anna enn å givast vekk. Nei, men +-2000? om den ikkje er totalt harva sjølvsagt. Klar over det. ( Ibanezen min.. ) 2000 ja. Det høres fornuftig ut. Jeg og noen andre kom frem til at +-1900 ville være bra, så det må bli noe sånt. Hvor er det lurt å avantere sånne instrumenter forresten? En plass på nettet? (utenom qxl)
KimNK Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Eg pleier å bruke finn.no. Blir som regel kvitt det meste.
huf Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Eg pleier å bruke finn.no. Blir som regel kvitt det meste. Ok, da prøver jeg der. Takk for hjelpen.
MKej Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 (endret) Fant til en kul sang og spille på elgitaren (anbefales og prøve). Super Mario Themen Har er en fyr som spiller den jævlig bra : http://www.ebaumsworld.com/marioguitar.html har lagt ved noten i powertabs format Kondo_Koji___Super_Mario_Title_Theme.zip Endret 14. mai 2005 av MKej
Knut Marius Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Fant til en kul sang og spill på elgitaren (anbefales og prøve).Super Mario Themen Ja, en klassiker den der! Jævlig kult. Med sound effects og greier Men har ikke klart å bestemme meg helt for om jeg tror vedkommende er en veldig femi mann eller en jævlig stygg dame
FJERNET111 Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 http://www.mxtabs.net/tab_versions.php?pat...+Perfect,185172 Her er en ganske lett versjon... Høres bedre ut hvis du flytter den opp en oktav (12 "hakk")
Knut Marius Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 http://www.mxtabs.net/tab_versions.php?pat...+Perfect,185172 Her er en ganske lett versjon... Høres bedre ut hvis du flytter den opp en oktav (12 "hakk") Joda...men det er jo en "simpel" versjon av den tross alt. hadde vært artig å få tak i en mer komplett som høres litt bedre ut... Noen som har kommet over det?
hylo Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Hei. Jeg har planer om å bygge en gitar nå. Så jeg trenger litt hjelp fra dere gitarnerder. - SKAL ha den nest nederste kroppen derifra. - SKAL ha de øverste her humbuckerne. - SKAL ha Tuneomatic bro. - Et par av disse stemmeskruene. Dette er noe jeg skal ha. Trenger litt hjelp angående lakkering, festing av potmetere og slikt. Noen som har noen forslag der?
El Matador Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Hei. Jeg har planer om å bygge en gitar nå. Så jeg trenger litt hjelp fra dere gitarnerder. - SKAL ha den nest nederste kroppen derifra. - SKAL ha de øverste her humbuckerne. - SKAL ha Tuneomatic bro. - Et par av disse stemmeskruene. Dette er noe jeg skal ha. Trenger litt hjelp angående lakkering, festing av potmetere og slikt. Noen som har noen forslag der? Kan bli nice da. Pappa bygget en Gitar for mange år siden, Ikke akuratt at den ble så bra
tørrfisk Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Det er nok ikke så lurt å skulle bygge seg en gitar med dyre deler viss man ikke har noen erfaring overhodet med å jobbe inni en gitar. Men jeg kan hjelpe deg med installasjonsveiledning for elektronikken viss det er ønskelig. And there's NO such thing as a guitar nerd! Folk som hører på trance, de er nerder de! Jeg er forresten RASENDE på meg selv! Klarte å spidde mitt Marshall 1960A med headstocken på min Jackson Soloist , så nå er det et fint hull i grillen! Ikke at det gjør så veldig mye, men sånt er irriterende, selvom det ikke syns så veldig så var det veldig unødvendig (skjedde på en ganske bisarr måte). Har klart å holde begge kabinettene mine strøkne i 2 år (med unntak av en rift i elefantskinnet på 1960B som kom slik fra butikken ) Synderen :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå