Gå til innhold

Lei av Bil-spill og fotball spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem av dere er lei av bil spill og fotball spill og alle liknende spill som dette.

Det er jo stort sett det samme med alle fotball og bilspillene som kommer ut, litt bedre grafikk men ikke særlig anderledes enn alle forgjengerne.

Spiller ikke sånne spill siden mange år lenger og syntes det er utrolig kjedelig å bare kjøre i en bil o.s.v

Men det er greit å kjøre bil i GTA da... :p men der er det jo også oppdrag.

Syntes ikke Need for Speed er noe gøy, det blir jo så fort kjedelig egentlig men det er kanskje en av de få av dem jeg spiller men Need for speed Undergrond 2 var litt kjedeligere. Men tror den nye av dem blir bra..

Men fotball er jeg værtfall lei av!

Kjønner ikke helt at selskapene enda reklamere til disse spillene for jeg kjenner ikke mange som kjøper dette lenger, tjener de noe på det da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke alle bilspill som er kjedelige da?

Jeg kan jo nevne GT2 som jeg blei svært avhengig av. Liker forsåvdt bilspill så lenge det er litt variasjon i de. Jeg ble fort lei av NFSU2, men syne forsåvidt at mange bilspill er helt ok.

Skrevet

Både fotball- og bilspill selger i bøtter og spann. Klart at det fort kan føles litt repetivt hvis utviklerne ikke har vært flinke nok til å skape variasjon i gameplayet. Jeg liker begge typene spill og har fått mye glede fra de.

Skrevet

Eg er ikkje lei av slike spill. Kvifor det blir laga nye og nye spill(f. eks fotball)? Hmm, jo det er vel fordi det kommer nye spelarar, spelarar kjem på nye lag, spelarar legg opp etc..

Det er mange entusiaster(sikkert feil) der ute..

Skrevet (endret)

F.eks: de 3 nyeste fifa spillene, de er jo nesten helt likens, noen nye finter her og der litt bedre grafikk. Men etter 2-3 timer så er man dønn lei av de, så ja jeg jeg lei av fotball spill.

Men det er greit å kjøre bil i GTA da... tongue.gif men der er det jo også oppdrag.

Jeg vil ikke si at GTA går under katorogien bilspill :p

Endret av dQggl
Skrevet

Enig at det det ikke er så mye variasjon i disse sjangrene, men inni mellom kommer det hyggelige overaskelser, Burnout 3 for eksempel, ikke akkurat en standard kjøresimulator, det jeg savner er ett spill ala wipeout, det byr på litt variasjon fra standard racing spill.

Nå kommer jo også fifa street, det tror jeg kommer til å bli en ganske stor forandring fra de standard fotballspillene som har blitt gitt ut de siste 8-10 åra

Skrevet

Flere gode rpg spill som Morrowind vil jeg gjerne se mer av.

Når det kommer til bil og fotball spill, er jeg ikke like entusiastisk.. (sett bort fra Burnout 2 :love: )

Jeg har spilt og likt et forbalspill i mit liv, det var en gammel versjon av championship manager, det var faktisk ganske stilig :).

Skrevet

Ja, fotball-spill er kjedelige. De er jo omtrent helt like(+at jeg hater fotball)....det samme gjelder bil-spill, men der er det noen unntak, GT-serien og burnout-serien.

Skrevet
Hvem av dere er lei av bil spill og fotball spill og alle liknende spill som dette.

...

Kjønner ikke helt at selskapene enda reklamere til disse spillene for jeg kjenner ikke mange som kjøper dette lenger, tjener de noe på det da?

Jeg er ikke lei ;)

la oss si det sånn: jeg har PCen min, og jeg har konsollene mine.

Konsollene (ps2 + eldre klassikere) bruker jeg kun til bilspill, sportspill (FIFA) og plattformspill. PCen tar seg av andre typer, som strategi og FPS.

Jeg er da en av de som kjøper de fleste spillene mine, og har en liten bunke bilspill ved TVen , og en stor bunke andre spill ved PCen. Selv om jeg ikke har enorme mengder bilspill så synes jeg fortsatt det er hovedgrunnen til å ha ps2. Både Burnout3, GTA San Andreas og GT4 er spill jeg har kjøpt det siste halvåret, og jeg tviler på at jeg er aleine om det.

Og det er vel ingen tvil om at de tre spillene absolutt er noen av de mest solgte til konsoll i den siste tiden? altså: ja det er da noen som tjener penger på å selge slike spill ;)

Skrevet

Bilspill gikk jeg lei av for et par år siden. For ikke så veldig lenge siden kom Trackmania, og det var storveis gøy, men nå er jeg lei bilspill igjen.

FIFA-serien hadde for meg sitt høydepunkt rundt 1999/2000. Etter det ble det altfor mye av det samme. CM-serien var jo gøy en stund, men selv om det har utviklet seg veldig mye de siste årene, er det bare ikke noe gøy lenger, bare komplisert og tidkrevende. Eller sagt på en annen måte; for lite moro på for lang tid.

Det det går mest på nå er Pro Evolution Soccer 4. Maken til bra fotballspill har jeg ikke sett siden Sensible Soccer (til Amiga). Genialt spill som jeg tror vil gi meg mye glede i lang tid fremover (og jeg har spilt det ivrig siden det kom i hyllene).

Skrevet (endret)

For min del så er fotballspill kjempe gøy når man spiller sammen med venner.

Er ikke noe jeg spiller alene, Samme gjelder bilspill er ikke noe fan av dem, Men d fins jo alltid noen unntak da ;)

jeg holder meg mest til fps shoters jeg :cool:

Endret av lilleburre
Skrevet

Ja til flere Knights of the Old Republic spill!! 1ern rula, 2ern rula litt mindre men fortsatt veldig bra, 3ern? hvem vet.. HEIA HEIA Lucasarts :D, ned med fotballspill!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...