rwaters Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hei! Kjæresten min er Sim 2 fan, så jeg kjøpte University (expansion pack) til henne. Jubelen sto i taket! Men noe gikk feil under innstallasjonen. Hun slettet Sim 2 for å prøve å installere alt på nytt. Nå vil ikke maskinen ha noen av discene. Feilmeldingen sier at det er skjedd feil ved kopiering av fil. Kan feilen være at Sim 2 er norsk versjon, og at University er engelsk versjon? Nå har hun ingen simmer å leke med mer. Noen som har tips å komme med, så jeg får fram smilet hennes igjen? rwaters
rwaters Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 Slettet eller avinstalert?? Avinnstallert. Fikk nettopp melding om at hun har lagt inn en fil som manglet, har innstallert Sim 2, men ikke University. Vet ikke om hun tør, ler. Tror Sim 2 virker nå.
rwaters Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 Hun bruker xp, men har ikke lagt inn sp2. Maskinvaren er mer enn stor nok til spillet..
Laughing Madcap Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Kan hende at CDen er skadet, sjekk vis den har riper i seg. Jeg tror jeg fikk samme melding da jeg skulle installere Sims 2 på maskina mi, fordi søstra hadde skadet Sims 2 cd,en. Da lånte jeg bare CD 1 av en kamerat.
rwaters Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 Sims 2 virker nå. Dette skjedde når hun la inn University(expansion pack) Den er ny, men riktignok engelsk utgave. Som sagt er originalspillet norsk verson. Kan det være noe trøbbel der?
rwaters Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 Sims 2 virker nå. Dette skjedde når hun la inn University(expansion pack) Den er ny, men riktignok engelsk utgave. Som sagt er originalspillet norsk verson. Kan det være noe trøbbel der?
Nukem Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 (endret) det vet jeg ikke helt, spiller ikke noe særlig sims 2, men er vel ikke noe værre en å prøve.. Endret 13. mars 2005 av Nukem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå