Gå til innhold

honda civic til underground 2


Anbefalte innlegg

hei jeg er en ivrig nfsu2 spiller, men noe jeg irriterer meg grønn over er att jeg ikke har fått civic'en(har runna spillet). er det noen som vet om det i det hele tatt er mulig å få den på pc vesjonen, eller om det bare er på konsoll versjonen?

 

jeg takker for alle svar....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel litt forskjell på amerikansk versjon og på europeisk versjon.

 

As you already know, the european version of Need for Speed Underground 2 features the Opel Corsa and the Peugeot 106. Therefore in the american version is the Honda Civic und RSX.

 

Så, det går bare an å få Civic i amerikansk versjon :thumbdown:

Endret av fragmaster Jay
Lenke til kommentar

Er det noen som kan si meg hvordan jeg skal få instarlert underground 1 på pc'en jeg får kommet opp på 96 prosent så sier den at det ikke går ann og legge det inn for det er noei veien med lyden påspillet hvordan får jeg lagt det inn er det noen som kan hjelpe meg????? :cry:

Lenke til kommentar
Er det noen som kan si meg hvordan jeg skal få instarlert underground 1 på pc'en jeg får kommet opp på 96 prosent så sier den at det ikke går ann og legge det inn for det er noei veien med lyden påspillet hvordan får jeg lagt det inn er det noen som kan hjelpe meg????? :cry:

Pirat versjon eller? :hmm:

Lenke til kommentar
Er det noen som kan si meg hvordan jeg skal få instarlert underground 1 på pc'en jeg får kommet opp på 96 prosent så sier den at det ikke går ann og legge det inn for det er noei veien med lyden påspillet hvordan får jeg lagt det inn er det noen som kan hjelpe meg????? :cry:

Pirat versjon eller? :hmm:

Tipper at det er en piratkopiert CD, ja. Derfor kan jeg ikke gi deg videre informasjon. (Se Retningslinjer #8.) Men hvis det er en original CD, må du nok kjøpe deg en ny.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...