Dr3as Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 (endret) Prøvd å ta Scarlet Monastery flere ganger nå. Men alt bare klikker. Kommer inn der men så bare henger alt seg, kommer oss ikke ut av WoW en gang uten om å ta ctrl+alt+del. Er det instance servern som sliter? nå får jeg ikke en gang logget inn. No instance servers are available. Endret 11. mars 2005 av Dr3as
Prizefighter Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Instance serveren klikket når jeg var i instancen, nå får jeg ikke komme meg verken ut eller inn, må bare vente til de har fikset det.
Dr3as Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Dette skjer om og om igjen.. nei legger meg.. og ejg fornyer ikke en mnd før sånne problemmer har blitt fixa
PcT Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Noe galt med hele greia.. fikk nettop tatt SM cathedral og SM armory 2 ganger før den hang seg Jeg fikk endelig Scarlet commandors aegis shield!
jin_X Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Den gikk ned når jeg var midt i deadmines Men tok ikke så veldig lang tid, så var den oppe igjen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå