Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

D-link tråløs problemer med å komme på nett


Anbefalte innlegg

Har nettopp fått min nye router fra D-link.. er på skolen nå.. kommer nemmelig ikke lenger på nett hjemme.

Kommer ikke på hva den heter akkurat for øyeblikket men det kommer kanskje senere. er noe 2.4Ghz 108m-bit shiat. kombi pakke med ett 54mbit kort til bærbar.

 

Her er problemet.. Tråløse ser ut til å funke helt fint...

Samme med DHCP og hele pakka der..

Men når det kommer til å koble seg på nett... så er det ikke snakk om!

Den prøver å prøver men kommer aldri på nett.. satt med routeren i over 4 timer i går å prøvde allt mulig for å få den på nett.. prøvd allt 20 ganger er jeg sikker på..

 

Noen andre som har hatt problemer med slikt?

 

 

Fornøyd el brukermodurator?

Endret av Amo Aka Eagle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JEg har en DI-624 108Mbit router fra D-Link. Fungerer utmerket. Gjør det bra i stort sett alle tester også.

Kommer meg ikke på nett hjemme jeg heller, men det skyldes problemer med oppsettet i serveren som står i telenors sentral...

Vært i kontakt med telenor flere ganger, men de jobber vist fortsatt med feilen...

 

Noen som vet av hacket firmware til 624 routeren hvor jeg kan skru opp sendestyrken?

 

Rolf

Lenke til kommentar

Du har nok en EDWL-926/E.

 

Om du hadde gitt oss _litt_ informasjon om f.eks ISP og hvordn du har koblet det, så kunne jeg sikkert ha hjulpet deg..

 

Kort fortalt så skal denne virke fint om du resetter den og kobler WAN porten til LAN porten på ADSL modemet ditt. Da skal Di-624'en få ip adresse automatisk fra adsl modemet og du vil få ip adresse i 192.168.0 segmentet på din pc.

 

Sjekk i Status (192.168.0.1 i en webrowser) om den får ip adresse på wan porten.

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...