Aldrack Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Hei! Har lest en del ulike poster på diverse forum, for det meste de offisielle til Blizzard. Det ser ut som det er svært mye motstand mot den nye patchen for hunter sitt vedkommende. Selv har jeg ikke spillt denne klassen lenger enn til lvl9, men har lyst til å gjøre et forsøk. Etter all kritikken ble jeg imidlertid svært skremt og lurte på om noen på dette forumet har noen synspunkter på om kritikken er berettiget. Det er ikke interessant for meg å spille en klasse opp hvis den ikke duger i høyere level
jevel Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Hvis det er dette du snakker om, så ser jeg vel ikke helt problemet? Training costs adjusted. Total training cost was decreased. Sandfury Guardians are no longer tameable. Fixed a bug where Hunter pets were sometimes unattackable by opposing faction players. Fixed a bug where creatures were keeping their innate resistances after being tamed. This was unintentional and the fix will affect all existing pets. Distracting Shot - Is now properly improved by the Efficiency and Hawk Eye talents. You can no longer use Eyes of the Beast to leave a flight path. Sier seg selv at det blir for dumt hvis man kan temme en ulv med 100 res i alt. (Som faktisk finnes...) -KJ
Aldrack Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Det var ingen av de, var helst disse to det var diskusjon om: "Fixed a bug where Ammo Pouch and Quiver bonuses were stacking together. Now only the better bonus should be considered. Fixed a bug where Quivers and Ammo Pouches were granting a larger haste bonus than intended in some cases. "
Shrike Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 faktisk et lass av fikser/korrigeringer som ikke står i patchnotes. Svakt av blizzard. F.eks at der nerfer et dagger
purpledonkey Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 faktisk et lass av fikser/korrigeringer som ikke står i patchnotes. Svakt av blizzard. F.eks at der nerfer et dagger Er du på test-servern?
cairn Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Hvis det er dette du snakker om, så ser jeg vel ikke helt problemet? Training costs adjusted. Total training cost was decreased. Sandfury Guardians are no longer tameable. Fixed a bug where Hunter pets were sometimes unattackable by opposing faction players. Fixed a bug where creatures were keeping their innate resistances after being tamed. This was unintentional and the fix will affect all existing pets. Distracting Shot - Is now properly improved by the Efficiency and Hawk Eye talents. You can no longer use Eyes of the Beast to leave a flight path. Sier seg selv at det blir for dumt hvis man kan temme en ulv med 100 res i alt. (Som faktisk finnes...) -KJ Ja, men 100 er ikke maks. Selv med 100 resistance mot uansett magi, så er det ikke mer enn "middels" på det beste. Og ja, det er litt surt at spesielle pets da mister sine fordeler, men når "alle" bruker de samme 2-3 dyrene så blir det litt skjevt fordelt. Se forresten http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/resistances.html for litt mer info om hvor mye hvilke verdier reduserer.
M@R7!N Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Fatter ikke hvordan folk kan klage på fiksing av bugs? Kunne whina når de fiksa pally soc buggen, men gjorde jeg det? nope Har ikke sett klaging her, men på wow forumene er det overflod :S
jevel Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Hvis det er dette du snakker om, så ser jeg vel ikke helt problemet? Training costs adjusted. Total training cost was decreased. Sandfury Guardians are no longer tameable. Fixed a bug where Hunter pets were sometimes unattackable by opposing faction players. Fixed a bug where creatures were keeping their innate resistances after being tamed. This was unintentional and the fix will affect all existing pets. Distracting Shot - Is now properly improved by the Efficiency and Hawk Eye talents. You can no longer use Eyes of the Beast to leave a flight path. Sier seg selv at det blir for dumt hvis man kan temme en ulv med 100 res i alt. (Som faktisk finnes...) -KJ Ja, men 100 er ikke maks. Selv med 100 resistance mot uansett magi, så er det ikke mer enn "middels" på det beste. Og ja, det er litt surt at spesielle pets da mister sine fordeler, men når "alle" bruker de samme 2-3 dyrene så blir det litt skjevt fordelt. Se forresten http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/resistances.html for litt mer info om hvor mye hvilke verdier reduserer. Hva i alle dager har det med saken å gjøre? Poenget er at det å temme en pet ikke er lagt opp slik at petene skal være forskjellige ut fra hvilken versjon man velger av dyret. Når man temmer en pet så forvandles den automagisk til en standard versjon av dyret du temmer (katt, ulv, bjørn etc.) Alle spesialegenskaper fjernes fra dyret. Det at resistances ikke ble med skyldtes en bug. Hvis det var slik at det fantes ett superdyr (ala ulven jeg nevnte i første post), så kan jo alle tenke seg hvordan WoW hadde sett ut. ALLE huntere i hele spillet ville ha hatt de samme dyrene. Veeeeeldig spennende det ville ha blitt, ja. Spiller selv hunter og er oppunder lvl 50. Det er svært mange huntere på det nivået som har de samme petene allerede. Jeg brukte bjørn _leeenge_, men begynte å slite med å gjøre nok skade rundt lvl 40, så da skiftet jeg tilbake til katt. (Som også var den første peten jeg hadde over lenger tid.) Når det er sagt så er forskjellene på de ulike petene minimale. I enkelte ekstreme tilfeller har noen av dem fordeler foran andre, men stort sett alle pets kan benyttes bare man justerer sin spillestil i forhold til dyret. -KJ
AvaloN - TLW Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Da lærte jeg masse om Hunter og dyr takket være deg jevel! Jeg trodde at det å fange høgare lvl dyr hadde en større fordel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå