liberty Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Lurer på hva en trainer til et spill er, og er det mulig og "slå den av" etter at man legger den inn hvis man ikke ønsker å bruke den mer?
Falcon1975 Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Er ikke helt sikker..men jeg tror du kan oversette det til en "hjelper"..dvs at du kan få f.eks evig liv, evig med ammo.. den viser vei hvor du skal..osv osv.. aner ikke om du kan slå den av.. prøv å google litt mvh Falc
Thewiz Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 En trainer er en type kode til spill, det går fullt ann å slå den av også.
Potetfar Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Tror det er et program som gjør at du kan trykke på den og den knappen, så har du f.eks. uendelig liv eller lignende. Hvis spillet har console, kan du vanligvis oppnå det samme med for eksempel å skrive bind "l" "god" for uendelig liv (hvis "god" er koden da).
Dinsdale Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Mafia (PC) husker jeg hadde en slik. Brukte den ikke selv da jeg nektet å cheate på det spillet. Det vel bare et script som lar deg binde taster til cheats.
Frohman Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Ganske morsom på VC med trainer. Gå på murderous rampage + at man har evig liv, ammo, evig liv til bil og penger. muhahaha
Windoge Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Trailer er egentlig det samme som juksekoder, bare at dette er et program. Som regel har en trainer mange ekstrafunksjoner som du ikke finner i vanlige juksekoder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå