Gå til innhold

Betalingsdetaljer vises som ugyldig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg gikk inn på account management på www.wow-europe.com i dag sto det at kredittkort-informasjonen jeg har registrert er "Invalid".

Jeg har brukt dette kortet i forbindelse med transaksjoner både på nettet og andre steder mange ganger uten at jeg har hatt noen problemer. Det eneste jeg kan se er annerledes nå er at jeg fikk tilsendt nytt kredittkort for en ukes tid siden med ny utløpsdato, men samme kortnummer. Jeg registrerte derfor de nye opplysningene hos Blizzard. Jeg er 100% sikkert på at kortnummeret og utløpsdato er riktig skrevet inn.

Noen andre som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er sikker på at også verification code er riktig. Det var nemlig ikke mulig å kun endre utløpsdato, jeg måtte legge inn alle opplysningene på nytt. Og jeg la inn de tre siste sifrene i signaturfeltet som du sier.

Har sendt mail til Blizzard. Håper bare jeg får svar før kontoen utløper. Med de tre ekstra dagene spilletid er det vel håp.

Skrevet

Er ikke nok å tvile, du må vite! :)

Men, har forresten ikke Blizzard lagt til de 3 dagene ennå for de som registrete seg rundt launch tider?

Skrevet
Jeg har 3 ekstra dager jo. Det står at jeg blir trekkt fra den 15.

Har akkurat det samme jeg også. Hvis det er slik jeg tror det er, er det en veldig flott kompensasjon fra Blizzard :)

Skrevet
Jeg har 3 ekstra dager jo. Det står at jeg blir trekkt fra den 15.

Har akkurat det samme jeg også. Hvis det er slik jeg tror det er, er det en veldig flott kompensasjon fra Blizzard :)

Har fått 3 dager ekstra jeg også, men har fortsatt "invaild details" på payment method.

Lurer på hva dette er, sendt melding til support delen av Blizzard så får jeg se.

Skrevet
Det står invaldid hos meg også. Jeg er 100% sikker på at jeg har skrevet alt riktig. Så det er nok noe tullball akkurat nå. Blir vel fikset snart.

Ja håper da det, siden det er jo ikke bare 1 dette gjelder, så jeg krysser fingrene for at det er noe hos blizzard.

Skrevet

nå ble jeg skremt! når vi og vennene mine laga account skrev vi ikke inn den koden som står under kortnummeret, det var ikke plass i boksen. Kan dette ha noe å si?

Skrevet
nå ble jeg skremt! når vi og vennene mine laga account skrev vi ikke inn den koden som står under kortnummeret, det var ikke plass i boksen. Kan dette ha noe å si?

Under kortnummeret?

Hos meg står koden på baksiden av kortet, under bildet. Den skal skrives i en egen boks, ikke sammen med kortnummeret (dette gjelder VISA)

Skrevet

Er det noen som har registret visa electron som får valid payment method ?

Hos meg står det invalid og hørte at gamercards ikke kommer får den 25.

Det blir 10 dager uten wow :cry: . Også nå som det snart er påskeferie oxo !

Skrevet

Jeg har Visa Electron å fikk akkurat det samme.

Klarte ikke å finne ut av det så jeg ble tvunget til å bruke pappas visa i stedenfor.

Fant rett og slett ikke no kortnummer på Visa electron :no:

Skrevet

For ikke brukt mitt Visa electron jeg heller , men det har nok noe med at jeg har ungdommskort slik at jeg ikke kan bruke det på internet og slikt kun minibanker og butikker

Skrevet

det går ikke an å bruke NORSKE visa electron.. Disse har ikke kortnr og kan derfor ikke brukes som et kredittkort.. Dere som har disse kortene må enten kjøpe gamecards eller få en voksen (:p) sitt ordentlige kredittkort-nummer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...