inherit Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Er det noen som klarer å finne noen eksempler på hvordan man kan bruke directx til å tegne/skrive tekst på en form eller lignende? Har lett så sinnsykt mye på internett nå, men finner ikke noe... Jobber forøvrig i VB .Net
inherit Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Stemmer det ja at forumet har egen .Net del ja... Men siden jeg har sett andre folk som også spør om VB .Net spørsmå her tenkte jeg at jeg også kunne gjøre det. Samt at noen mener at man kan få bedre VB svar her...
Legion Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 regner med du har directx sdk iallefall...? http://msdn.microsoft.com/directx/ skal vel være rimelig greit med dokumentasjon og tutorials...lenge siden jeg knotta med directx så om det er noe for .net vet jeg ikke.
inherit Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 regner med du har directx sdk iallefall...? Har nok det ja... Det var liksom det jeg skulle bruke da ... Men hjernen min klarer ikke helt å takle dette directX greiene... Tror jeg får ta ei ny runde på micorsoft.com/directx for å se om jeg finner noe mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå