Skribenten_ Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 heisann. jeg har nå spilt neverwinter nights og har kommet godt uti spillet. men nå har jeg skaffet meg begge expansion pakkene. også lurer jeg bare et par ting. kan man instalere begge to eller kan man kun velge om man vil bruke den ene eller den andre. og en annen ting. dersom jeg installerer dem, må jeg starte på en ny save, eller kan jeg forsette på den nåverende saven min?
Anders89 Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Det går fint an med begge exp pack'ene, om du må begynne på ny save vet jeg ikke. I nr. 2 begynner du på lvl 15
Blib Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 (endret) Historien i NWN har ingenting med exp. packene å gjøre. Du må begynne på ny save. Så bare fullfør NWN først - så kan du installere exp. pakkene. Så anbefaler jeg deg å starte på #1, fullføre den og så importere characteren din derfra over til exp. pack #2. De henger nemlig sammen (Exp. pakkene er forresten waaaaaaaaaaay bedre enn "vanlig" NWN IMO ) Endret 11. mars 2005 av Blib
Skribenten_ Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 men det er 2 exp-pack.. hvilklet av dem er 1 og 2 da? har ikke den orginale nwn noe med expension packene og gjøre i det hele tatt?
Blib Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Altså, du får et gjensyn med en av personene fra NWN i exp. pack #2. Men dete r en helt ny historie som fortelles. Altså, det er meningen at du skal starte en ny char for exp. packene. Exp pack #1: Shadows of... Exp pack #2: Hordes of the Underdark. Gled deg
Standish Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 hordes of the underdark er vel fortsettelsen på shadows of undrentide, du burde altså først spille gjennom shadows før underdark
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå