aleks_olsen Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Spiller en del fm 2005, men det går relativt tregt desto flere ligaer jeg har med! Det jeg lurer på er om det kan gå mye raskere med mer ram? har bare 512mb ram...
ttt Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 trur ikkje det. fm bruker vel ikkje så mykje ram (200-300 trur eg). dette kjem sjølvsagt an på om du har mange andre program som bruker minne kjørande i bakgrunnen, vist det er tilfelle så vil det sikkert hjelpe på med litt meir ram. men det skader ikkje med meir ram uansett.
Totti Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 FM er i motsetning til sine forgjengere (CM serien FØR 5`ern), ikke SÅ avhengig av ram, men du vil kunne øke ytelsen din litt ja, anbefales ikke å kjøre fler ligaer enn det du vet du trenger pr game, Men kommer også ann på andre ting du setter, om du bruker extra detail, størrelsen på spillerbasen osv osv.. Men hvis du har 512 RAM så bør man ikke ha så mye mer enn 3 ligaer, så da kan det være lurt å investere i noe ny RAM :-)
duda Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Bruk huet litt.....selvfølgelig går det saktere jo flere ligaer du har med. Er jo normalt det.
Exinic Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Bruk huet litt.....selvfølgelig går det saktere jo flere ligaer du har med. Er jo normalt det. Bruk huet ditt å les hva han skriver heller! Han sier jo nettop at det går treigere med flere ligaer. Men det vil nok gå litt raskere med 1024 MB RAM, men du må nok regne med litt ventetid mens det loader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå