-Teddy- Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Altså, funker Dance Ejay 2+ i Windows XP? Både jeg og en kompis får slik at vi kan sende inn feilrapport rett etter at vi har trykket på "install". Vi bruker forskjellige cd'er, så vil ikke tippe på at det er de som er ødelagt. Ikkeno riper i dem heller. Noen som kan hjelpe?
PetePistola Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Hip Hop Ejay funker fint på xp, så jeg tror det skal være mulig å kjøre Ejay dance2 også....
Complexity Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 dance 2+ funferer ikke i nt baserte windows... det vill si xp, nt og 2000.. gjør som meg. finn fram en gammel 333mhz med windows 98 og sleng inn ejay
Cursio Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 dance 2+ funferer ikke i nt baserte windows... det vill si xp, nt og 2000.. gjør som meg. finn fram en gammel 333mhz med windows 98 og sleng inn ejay åh nei! Dance ejay 2 funker ikke! Katastrofe! Hehe mobb, mobb Men seriøst, det er jo bare å finne en ny musikksmak! Den technoen kan gå hvem som helst på nervene! :!:
-Teddy- Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 (endret) Hoho, funker Dance Ejay 5 da? EDIT: Ja det gjør det, men fy så forferdlig måte dte var satt opp på, likte bedre stilen i 2'ern, altfor "rotete" i 5'ern. Mulig å få "Dance Ejay 2 layout" i DE5? Endret 12. mars 2005 av -Teddy-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå